1 צפייה בגלריה
מינו ראיולה
מינו ראיולה
מינו ראיולה
(רויטרס)
למשך שעה קלה, בכלי התקשורת באירופה כבר נפרדו מסוכן העל מינו ראיולה, כאשר דיווחו כמעט פה אחד על מותו בגיל 54 בעקבות מחלת ריאות קשה. את הדיווח הראשוני על לכתו של ראיולה פרסם העיתונאי הנחשב מקורב אליו מאוד, טנקרדי פאלמרי, אך ככל שחלפו הדקות התברר כי מדובר בפייק ניוז נוראי.
תחילה היה זה יד ימינו של ראיולה, חוסה פורטס רודריגס, שיצא לתקשורת והכחיש את הדיווחים על מותו: “המצב שלו קשה, אבל הוא עדיין חי”. לאחר מכן הרופא האישי של הסוכן הגיב: “אני מזועזע מהדיווחים. ראיולה עדיין נלחם על חייו”.
אחר כך היה זה תורו של ראיולה עצמו לענות בחשבון הטוויטר האישי: “זו הפעם השנייה בתוך ארבעה חודשים שהורגים אותי. אולי גם יודעים לבצע החייאה”. ומה בנוגע לאותו פלמארי? העיתונאי מחק את הציוץ המקורי כמובן ופרסם אחד חדש: “אני מתנצל, טעיתי”. העיתונאי גם הודיע שהוא משעה את עצמו מהטוויטר למשך שבוע. אגב, ריאל מדריד כבר נפרדה מראיולה בציוץ רשמי, שנמחק כמובן.
ראיולה מייצג מספר שחקנים גדולים והקליינט המוביל ביותר שלו הוא זלאטן איברהימוביץ’. הוא גם היה סוכנם של שחקנים מובילים נוספים כמו פול פוגבה וארלינג הולאנד, ואף מתייס דה ליכט.
בחודש ינואר דווח כי ראיולה עבר ניתוח חירום בבית חולים במילאנו, אם כי הסיבה לכך לא פורסמה. מספר ימים לאחר מכן פורסם כי ראיולה מאושפז בטיפול נמרץ עקב מחלת ריאות ושמצבו חמור, אם כי לא היה ידוע מעבר לכך.
עם זאת, יש לציין שמאז ינואר, לפחות על פי הדיווחים, נראה שראיולה שב לפעילות. בפברואר הסוכן נפגש עם ג’ורדי קרויף וז’ואן לאפורטה בנוגע להולאנד, במרץ עם אוליבר קאן לגבי ראיין חראוונברך ובהמשך קיים שיחות נוספות עם נציגי בארסה בנוגע לחלוץ הנורבגי.
גדול עליה? אינטר מפסידה 2:1 לבולוניה