2 צפייה בגלריה
צחי טיאר
צחי טיאר
צחי טיאר
(חגי ניזרי)
הכדורגל הישראלי סוער בעקבות הדו”ח החמור שפרסמה השופטת בדימוס יפית זלמנוביץ נגד צחי טיאר, מאמן הבנות באקדמיה של ההתאחדות לכדורגל, כאשר נטען בין היתר כי “העיר להן: 'אפליק לך בתחת', 'גוף של דוגמנית'”. המאמן מצידו הכחיש: "זה לא הסגנון שלי לדבר ככה".
עורך הדין רועי רוזן, המייצג את טיאר, הגיב לכך: “אפילו במדינה הצינית והאכזרית שלנו בלתי נתפס שמטעמים זועקים ושקופים של תועלתנות ונקמנות אישית, לא מהססים הורים ובעלי אינטרסים מסוימים להתיר ולשפוך את דמו של אדם, על לא עוול בכפו. טירוף מוחלט”.
עוד טען: “מצער לא פחות הוא אותו דו"ח מביש שנערך בחופזה מחרידה ואשר קריאתו מלמדת שהוא לא שווה את הנייר שהוא כתוב עליו. הקלות הבלתי נסבלת בה לא מהססים לרסק אדם, בלי למצמץ, בלי שמץ של היסוס ומבלי שתרעד היד - צריכה להפחיד כל אדם, ללא קשר למגדר שלו. מבחינתי זה ברור מאליו שההתאחדות, שבידה כל הפרטים המלאים, תדע לבטל את מסע ההבל הזה כלאחר יד”.
2 צפייה בגלריה
עו"ד רועי רוזן
עו"ד רועי רוזן
עו"ד רועי רוזן
(חגי מיכאלי)
עו”ד רוזן הוסיף: “בכל אופן, צחי יאבק על שמו הטוב ויבוא חשבון עם כל מי שניסה ומנסה לפגוע בו ובהקשר זה מודיע כי הוא מוכן לבדיקת פוליגרף או כל בדיקה אחרת בכל מקום שייבחר, במסגרתה יבדקו גם הוא וגם כל המתלוננים/ות בעילום שם כלפיו. בקשתו זו טרם נענתה”.
במכתב ששלח רועי רוזן להתאחדות כתב: “לאחר ניתוח של ציד המכשפות החריג והמביש שמתחולל סביב מרשי ובפרט לאחר עיון במסמך השערורייתי שנוצר ונערך בחופזה אדירה, אני פונה אליכם ואפתח בציטוט הבא מתוך פסק דינו של כבוד שופט בית המשפט העליון בדימוס, השופט מישאל חשין ז"ל: “שמו של אדם, באשר שמו הוא – הינו בנו-בכורו. שאם כבוד האדם אינו כולל את שמו הטוב של האדם – כבודו של אדם מהו?...".
עוד נכתב: “מסע הרמיסה והביזוי הבלתי נסלח אותו חווה מרשי, באמצעות מספר הורים חסרי רסן ובושה אשר בשל סיבות אישיות תועלתניות החליטו לעשות שימוש במילים הרגישות כל כך: ‘בנות’, ‘קטינות’, ‘הטרדות’, ‘אלימות’ וכיוצ"ב, בצירופי מילים כאלה ואחרים הכוללים רמיזות ואמירות מפורשות, לרבות גרסאות משתנות, הינו כמעט בלתי נתפס.
“הבושה האיומה הזו שבה כל מי שעיניו בראשו מבין היטב כי מדובר בדברי כזב הנובעים מתועלתנות גרידא ומהחלטות מקצועיות שלא נושאות חן בעיני מאן דהוא, מקבלת רוח גבית על ידי דו"ח סתמי, שטחי וחסר משמעות, אשר הגיע לידי הח"מ ונושא כותרת "סיכום ומסקנות" - סיכומם של דברים כזב הנאמרים באנונימיות, ללא ביסוס עובדתי, ומסקנות הנשענות על חוסר הבנה בסיסית בספורט, דינמיקה של קבוצת ספורט ומהו תפקידו של מאמן הכדורגל.
“למען הסר ספק, הדברים שנכתבו בדו"ח והתקבלו על ידי הבודקת הנכבדה (שלא ברור ממילא מה מקור סמכותה), לא רק שאינם אמת, אלא שהם דברי שקר של ממש, מצערים, חסרי שחר, המהווים הכפשה בוטה של מרשי ופגיעה בלתי נתפסת וחסרת אחריות בשמו הטוב. נוכח חומרת הדברים ושקריותם הקיצונית החליט מרשי שאין באפשרותו או ברצונו להבליג על הדברים. לא יעלה על הדעת שהורים של שחקניות, ינצלו לרעה את השפעתם תוך שהם משקרים, מטעים ופוגעים, תוך ייחוס מעשים פסולים.
“באופן מפתיע, או שלא, בחרה המבקרת, שלא לשוחח או להביא את דבריהם של הצוות המקצועי, המלווה את הקבוצה באופן יום-יומי, בהן נשים, כמו גם את דבריה של ליטל, מנהלת הנבחרת מטעם ההתאחדות, המטפלת בענייני הבנות באופן שוטף ועל בסיס יום-יומי. כיצד הדבר ייתכן? כיצד יעלה על הדעת שכל צוות האקדמיה, שנמצא בכל רגע ובכל שניה הן עם השחקניות והן עם מרשי, טוענים דברים אחרים לגמרי. כיצד ייתכן שפערי גרסאות מסוג זה התקבלו כך סתם, מגורמים אנונימיים.
“מרשי מוכן להיבדק בבדיקת פוליגרף. מרשי מציע שלשם ההדדיות, ובעיקר לשם גילוי פני הדברים כפי שהם, תוך הסרת הספקות מהאשמות הכזב השקריות והחמורות החמורות שמועלות בדו"ח על ידי קבוצת האינטרס, שגם הפלונים והאלמונים, ההורים והשחקניות, יבצעו בדיקת פוליגרף באשר להאשמות החמורות אותן הטיחו, באנונימיות, במרשי”.
יותר טוב מבייל? אגוארו עבר למגרש הגולף