3 צפייה בגלריה
יאריך חוזה? דמבלה
יאריך חוזה? דמבלה
יאריך חוזה? דמבלה
(רויטרס)
אם לפני מספר חודשים היו אומרים שאוסמן דמבלה בדרך להאריך חוזה בברצלונה זה היה נשמע כמו בדיחה. אבל מאז הגיע צ’אבי לברצלונה, הצרפתי פורח מחדש, ובתוספת שחקני הרכש שהביאו בינואר לקאמפ נואו, השחקן מרגיש הרבה יותר טוב במועדון והיום (רביעי) פגישה שנערכה בין סוכנו של דמבלה, מוסא סיסוקו, לבין מאטו אלמני, מנהל הכדורגל של בארסה, הניבה התקדמות במשא ומתן בין הצדדים על חידוש חוזהו של השחקן במועדון.
על פי ה”מונדו דפורטיבו”, הקיצוני, שחוזהו בבארסה מסתיים בעוד כחודשיים, מראה רצון להישאר בברצלונה והעמדות של הצדדים מתחילות להתקרב. דמבלה מרוצה מאוד ממאמנו צ’אבי, שסומך עליו, נותן לו מקום של קבע בהרכב ועל כך הוא אסיר תודה. בנוסף, הגעתו של פייר-אמריק אובמיאנג, חברו הטוב של דמבלה, משפיעה מאוד על רצונו של השחקן להגיע, כמו גם הניסיונות של הגבוני לשכנעו להישאר.
בעצם, המחלוקת היחידה שנותרה בן הצדדים היא כמובן המשכורת של השחקן. ברצלונה רוצה שדמבלה יקצץ משכרו הנוכחי, דבר שעד כה הקשה מאוד על חתימת החוזה, אך על פי הדיווח, השחקן מעוניין לקצץ בחוזה שלו.
3 צפייה בגלריה
צ'אבי ואוסמן דמבלה
צ'אבי ואוסמן דמבלה
צ'אבי ואוסמן דמבלה
(רויטרס)
בנוסף, מאמנה לשעבר של ברצלונה, רונלד קומאן, שפוטר במהלך העונה, סיפר בראיון שערך לתקשורת הספרדית: “המצב של בארסה זהה למה שהיה כשעזבתי אותה. המצב של המועדון כואב לי. כשעזבתי היינו במרחק של שמונה נקודות מריאל מדריד, עכשיו הפער הוא כמעט כפול”.
על מחליפו צ’אבי אמר קומאן: “הוא מאמן טוב, אגדה בברצלונה וזה לא אשמתו שהקבוצה במצב הזה. הדבר היחיד שאני מבקש זה שיתמכו בצ'אבי, לא זכיתי לתמיכה מלאה של הנשיא (ז’ואן לאפורטה), אני מקווה שהוא למד לקח ואכן תומך עכשיו בצ'אבי. ברור שהמצב של הקבוצה השתפר, הם החתימו חלוצים שיכולים לעשות שינוי.
3 צפייה בגלריה
רונאלד קומאן
רונאלד קומאן
רונאלד קומאן
(La Liga)
על הסיבות לכך שפוטר אמר: “אני חושב שאי אפשר להאשים אדם אחד או מאמן באובדן ה-DNA”. "אני לא מרגיש כמו מאמן כושל, רחוק מזה. בינואר היינו 12 נקודות מאתלטיקו, הייתה לנו הזדמנות לעלות למקום הראשון מול גרנאדה ונכשלנו. שמרנו על הגביע ואם אתה זוכה בתואר זה לא כישלון".
על מצבו של פרנקי דה יונג בקבוצה אמר קומאן: “אני לא חושב שבארסה רוצה למכור את פרנקי, גם צ'אבי לא רוצה. אי אפשר לפקפק בפרנקי דה יונג, אני לא מטיל בו ספק והוא שחקן פותח בנבחרת הולנד”.