1 צפייה בגלריה
רונאלד אראוחו
רונאלד אראוחו
רונאלד אראוחו
(האתר הרשמי של ברצלונה)
אחרי שהשלימה את הארכת החוזה של רונאלד אראוחו, מי שנמצא בראש סדרי העדיפות של ברצלונה הוא ניקו. החוזה הנוכחי של הקשר הצעיר עתיד להסתיים ב-2024, כאשר המועדון מתכנן לחדש את ההתקשרות לארבע שנים נוספות, מה שישאיר את שחקן תוצרת האקדמיה הביתית עד 2028.
ניקו מיוצג מזה מספר חודשים על ידי סוכן העל ז’ורז’ה מנדש, סוכנו של כריסטיאנן רונאלדו. בין הפורטוגלי לבארסה יש מערכת יחסים טובה כאשר הוא מייצג מספר שחקנים בשורותיה דוגמת אנסו פאטי ואדאמה טראורה. בארסה רוצה להבטיח את עתידו של ניקו ולפי התקשורת הספרדית כבר נערכה פגישה בנושא.
כאמור, הארכת החוזה של אראוחו הושלמה והוא זכה לכבוד ששמור רק לשחקני רכש, כאשר הוצג בקאמפ נואו. האורוגוואי אמר לאחר שחידש עד 2026: “דיברתי עם צ’אבי, סרחיו בוסקטס ודני אלבס. בנבחרת התייעצתי גם עם לואיס סוארס. היה לי ברור שאשאר פה, אבל רציתי להתייעץ עם הקרובים אליי ולשמוע עוד דעות. קיבלתי הצעות מקבוצות אחרות, אבל רציתי להישאר רק בברצלונה”.
אראוחו המשיך: “אני מאמין בשחקנים הצעירים שיש פה ובעתיד של ברצלונה. אנחנו נחזור לזכות בתארים מעתה והלאה. עבדתי קשה כדי להיות כאן. כשאמרו לי שאגיע לברצלונה, אי אפשר לתאר מה הרגשתי. זה אושר עצום להיות כאן, תודה להוריי ולאשתי, כי עברנו הרבה מאוד בדרך”.