1 צפייה בגלריה
ניקולה מירוטיץ' מתוסכל
ניקולה מירוטיץ' מתוסכל
ניקולה מירוטיץ' מתוסכל
(איציק בלניצקי)
ברצלונה ניצחה במינכן לפני יומיים, עלתה ל-1:2 בסדרת רבע גמר היורוליג והיה נראה שהסדרה הכי חד צדדית שהייתה אמורה להיות, לפחות על הנייר, תסתיים ב-1:3 די קליל של הספרדים. אולם הגרמנים כנגד כל הסיכויים והתחזיות הדהימו שוב את סוללת הכוכבים של שאראס עם 52:59, הפעם בביתם בגרמניה וכפו משחק חמישי ומכריע בברצלונה.
זה היה משחק הגנתי מעולה בצד הבווארים, אבל מהצד השני ראינו בעיקר תצוגת התקפית פשוט מבישה את הבלאוגרנה, אין דרך אחרת להגדיר זאת. כעת, כשכל הלחץ על הגב שלהם עם 2:2 מול זו שסיימה שמינית, הקבוצה הספרדית תנסה להימנע בביתה מסנסציית ענק, כזו שאף אחד לא היה יכול לחזור. ניק ויילר באב הצטיין אצל המארחים עם 12 נקודות ו-7 כדורים חוזרים, אותלו האנטר תרם 9 נקודות ו-5 ריבאונדים.
וזה לא הכול. גם בסדרה המקבילה שנותרה פתוחה הולכים למשחק חמישי ומכריע בשבוע הבא. גם כאן מונאקו המארחת הגיעה עם הגב אל הקיר, אולם אחרי 77:78 דרמטי ביותר ידעה לאזן ל-2:2 ולכפות משחק קובע ביוון, כשלאולימפיאקוס השנייה יש כמובן את יתרון הביתיות בסדרה.
דווין בייקון היה הגיבור המקומי אצל הצרפתים עם 21 נקודות ו-4 אסיסטים, 19 נקודות של קוסטאס סלוקאס הבלתי נגמר לא הספיקו לאדומים מיוון. מייק ג’יימס, מהכוכבים הגדולים באירופה, רשם שורה סטטיסטית נאה ביותר – 18 נקודות, 6 ריבאונדים ו-4 אסיסטים היו לגארד האמריקאי, שינסה להוביל את קבוצתו להפתעה גדולה עם ניצחון חוץ מול קבוצת הבית הטובה באירופה עד כה.