2 צפייה בגלריה
ניימאר, מסי וחכימי מאוכזבים
ניימאר, מסי וחכימי מאוכזבים
ניימאר, מסי וחכימי מאוכזבים
(רויטרס)
אחרי שזכתה באופן רשמי באליפות צרפת והחזירה לה את התואר אחרי שנה בו ליל הייתה האלופה, פאריס סן ז’רמן פגשה הערב (שישי) את שטרסבורג וסיימה איתה ב-3:3 מטורף במסגרת המחזור ה-35 בליגה הצרפתית. בנוסף, אוניון ברלין סיימה ב-1:1 מאכזב מול גרויתר פירת’, שירדה באופן רשמי לליגת המשנה, במסגרת המחזור ה-32 בליגה הגרמנית.

שטרסבורג – פ.ס.ז’ 3:3

אחרי שכבר זכתה באליפות, פאריס הגיעה למשחק מול שטרסבורג לה נותר מאבק עיקש על מקום בליגת האלופות. כבר בדקה השלישית, קווין גאמיירו העלה את המארחת ליתרון מוקדם והימם את הפריסאים. בדקה ה-23 החלה החגיגה גדולה של קיליאן אמבפה, שניצל בישול של ניימאר וקבע שוויון בהפסקה. בדקה ה-64, המהפך של פאריס הושלם – אמבפה פרץ באגף והכניס כדור רוחב נפלא לאשרף חכימי, המרוקאי בעט חזק לרשת וכבש את השער ה-100 של קבוצתו העונה בליגה.
ארבע דקות מאוחר יותר, אמבפה נעץ עוד שער כשדהר לכיוון השער, בעט לרשת מקרוב והשלים צמד ובישול נפלאים. שטרסבורג הצליחה לצמק בדקה ה-75 אחרי שדיאלו נגח לרגלו של מרקו וראטי שכבש שער עצמי. עמוק בתוך תוספת הזמן, אנטוני קאצ'י כבש שער דרמטי במיוחד וקבע 3:3 מהנה במיוחד בסיום. למרות זאת, שטרסבורג הסתבכה מאוד בניסיונות שלה לעלות לליגת האלופות לראשונה בתולדותיה כשהיא מדורגת כעת במקום השישי, שתי נקודות מראן השלישית אך עם משחק עודף.
2 צפייה בגלריה
אמבפה, ניימאר ומסי
אמבפה, ניימאר ומסי
אמבפה, ניימאר ומסי
(רויטרס)

אוניון ברלין – גרויתר פירת’ 1:1

כשהיא מחזיקה במאזן מזעזע של 25 הפסדים מול שלושה ניצחונות בלבד וספגה כבר 76 שערים העונה, גרויתר פירת’, שכבר ירדה מעשית לליגה השנייה בגרמניה, הצליחה להשיג שוויון מול הקבוצה מברלין וסיבכה אותה במאבק על המקום באירופה. אוניון מדורגת שישית, וכעת היא עם משחק עודף ורחוקה שתי נקודות בלבד מקלן השביעית וארבע נקודות מהופנהיים של מונס דאבור. למרות זאת, האורחת ירדה סופית הערב לליגת המשנה. בראנימיר הרגוטה כבש את השער של האורחת בדקה ה-33 והימם את הברלינאים, אך סוון מיצ'ל כבש בדקה ה-72 והציל את אוניון מהפסד מביך.