1 צפייה בגלריה
ג'ה מוראנט ודילון ברוקס חוגגים
ג'ה מוראנט ודילון ברוקס חוגגים
ג'ה מוראנט ודילון ברוקס חוגגים
(רויטרס)
מינסוטה חלמה לכפות על ממפיס משחק שביעי בסדרה, אבל הגריזליס, כידוע, לא מוותרים בקלות. הבוקר (שבת) ג’ה מוראנט וחבריו ביצעו מהפך מרשים, השלימו 2:4 בסדרה אחרי 106:114 ועלו לחצי גמר המערב בתום משחק צמוד. המנצחת הפכה לקבוצה הראשונה בהיסטוריה שחוזרת שלוש פעמים מפיגור דו ספרתי ברבע הרביעי באותה הסדרה.
להפסקה הטימברוולבס ירדו ביתרון של שלוש נקודות, כשאנתוני אדוארדס היה בשלב הזה עם 20 נקודות וג’ה מוראנט עם ארבע בלבד. מינסוטה הצליחה לברוח ליתרון של 13 נקודות במהלך הרבע השלישי, אבל הגריזליס ענו עם ריצת 0:9, וחמש דקות לסיום איזנו את התוצאה ל-97:97.
הטימברוולבס לא הופיעו לרבע האחרון ונבהלו מהמעמד, וממפיס ניצלה זאת כדי להפוך ולהגדיל את ההפרש לקראת הסיום (22:40 גדול ברבע האחרון). דזמונד ביין סיים בסופו של דבר עם 23 נקודות, מוראנט תרם 18 נקודות, 11 אסיסטים ושמונה ריבאונדים, ג’ארן ג’קסון ג’וניור סיים עם 17 נקודות ו-14 ריבאונדים, דילון ברוקס קלע 23 נקודות וברנדון קלארק קלע 17 נקודות והוסיף 11 ריבאונדים.
בצד השני, קארל-אנתוני טאונס סיים עם 18 נקודות ו-10 ריבאונדים, אנתוני אדוארדס סיים עם 30 נקודות וג’יידן מקדניאלס תרם 24 נקודות שלא הספיקו. בכך, ממפיס קבעה דייט מול גולדן סטייט אותה הדיחה בפליי אין של 2021. שאר הסדרות בפלייאוף: פיניקס מול דאלאס, מיאמי מול פילדלפיה ובוסטון נגד מילווקי.