5 צפייה בגלריה
רוברט לבנדובסקי
רוברט לבנדובסקי
רוברט לבנדובסקי
(רויטרס)
המחזור ה-32 בליגה הגרמנית שוחק הערב (שבת) וסיפק לנו שערים נפלאים, סיפורים נהדרים ותוצאות מפתיעות, כמו שרק הבונדסליגה יודעת לספק. במוקד האלופה, באיירן מינכן הובסה 3:1 מיינץ, ואילו בורוסיה דורטמונד הפסידה 4:3 במשחק רב שערים ותהפוכות לבוכום בביתה.

מיינץ – באיירן מינכן: 1:3

משחק מפתיע ומסקרן באופל ארנה הסתיים בהפסדה של האלופה למארחת הצנועה. חניכיו של יוליאן נגלסמן מראשות הטבלה התארחו אצל המדורגת במקום התשיעי ורצו להגדיל ל-11 את רצף המשחקים שלהם ללא הפסד בליגה, אך יצאו מופתעים ממיינץ בעקבות שערים של ג’ונתן בוקרדט, מוסא ניאקטה ולאנדרו בריירו, כששער של רוברט לבנדובסקי רק צימק.
החגיגה של המארחת החלה בדקה ה-18, כשבוקרדט קיבל כדור נהדר מדומינק קוהר, ומתוך הרחבה לא התבלבל ומצא את הרשת של של סבן אולריך. חלפו רק תשע דקות וניאקיטה כבש את השני של המקומיים והקפיץ באוויר את הקהל הביתי באופל ארנה. בדקה ה-33, לבנדובסקי הנפלא המשיך בכושרו הנהדר וצימק זמנית את התוצאה לאחר בעיטה מדויקת לפינה הימנית של רובין זנטנר. בדקה ה-57, לאנדרו בריירו ניסה את מזלו מקצה הרחבה, הכדור שלו פגע בשחקן מגן, הטעה את השוער וצלל פנימה, בשביל לחתום את תוצאת המשחק ולתת את האות לחגיגות המפתיעות של הקהל הביתי.
5 צפייה בגלריה
שחקני מיינץ חוגגים
שחקני מיינץ חוגגים
שחקני מיינץ חוגגים
(רויטרס)

דורטמונד – בוכום 3:4

איזה משחק קיבלנו הערב בסינגל אידונה פארק. משחק רב שערים הסתיים בניצחונה של האורחת שהפתיעה את סגנית המוליכה בביתה. חניכיו של מרקו רוזה הגיעו להתמודדות לעיני הקהל הביתי במטרה לקטוע רצף של שני הפסדים בכל המסגרות, ולמרות שליטה במגרש, החזקה בכדור ב-69% מזמן ההתמודדות והצגת ענק של ארלינג הולאנד שכבש שלושער, נותרו חשופים בחלק האחורי וספגו ארבעה שערים.
השער הראשון בהתמודדות הגיע כבר אחרי שלוש דקות מרגליו של סבסטיאן פולטר והימם את הקהל המקומי ביציעים. לא חלפו חמש דקות וגריט הולטמן הכפיל את התוצאה עם שער נהדר לפינה הימנית של מרווין היץ. בדקה ה-18 המארחת חזרה למשחק, בפנדל מדויק של ארלינג הולאנד שצימק ל-2:1 את התוצאה. 12 דקות מאוחר יותר, שוב היה זה הולאנד שקיבל הזדמנות נוספת לכבוש מהנקודה הלבנה, וללא בעיה הכניע את מנואל ריימאן.
5 צפייה בגלריה
ארלינג הולאנד
ארלינג הולאנד
ארלינג הולאנד
(רויטרס)
המופע של החלוץ הנורווגי המופלא המשיך בדקה ה-63 עם השלישי שלו בהתמודדות לאחר מבצע אישי מסחרר שהפך את המשחק ונתן למארחת יתרון ראשון. סגנית המוליכה הייתה בדרכה לניצחון עד שצמד שערים מהירים של יורגן לוקאדיה ומילוש פנטוביץ' בדקה ה-81 וה-85 בהתאמה היממו את השוורצגלבן, וקבעו את תוצאת המשחק עם 3:4 גדול לאורחת.

ארמיניה בילפלד – הרטה ברלין 1:1

קרב תחתית קריטי באצטדיון בילפלדר אלם הסתיים בחלוקת נקודות שלא מסייעת לאף אחת מהקבוצות, שמסובכות עד צוואר בקרבות התחתית הלוהטים. חניכיו של מרקו קוסטמאן הגיעו להתמודדות בידיעה ברורה שעליהם להשיג ניצחון ביתי על היריבה למאבקי התחתית, אם ברצונם לעקוף את שטוטגרט ולברוח מן המקום ה-17 והלפני אחרון.
המארחת שלטה במשחק והחזיקה יותר בכדור אך התקשתה לאיים על שערו של מרסל לוטקה. בדקה ה-55, לוקאס טוזאר ניצל טעות בהגנה ושמירה לקויה של המארחת ובנגיחה מדויקת כבש את הראשון של הברלינאים, והלחיץ עוד יותר את הקהל המקומי בבילפלד. למזלם, שער שוויון דרמטי של יואכים נילסון בדקה ה-91 קבע 1:1 וחתם את תוצאת המשחק, ששלח את שתי הקבוצות לדרכן עם נקודה אחת בלבד.
5 צפייה בגלריה
שחקני הרטה הרלין
שחקני הרטה הרלין
שחקני הרטה הרלין
(רויטרס)

הופנהיים – פרייבורג 4:3

משחק אדיר בהופנהיים הסתיים בהפסד מאכזב של מונס דאבור ששיחק 25 דקות וחבריו, שהסתבכו במאבק על המקום באירופה בתום העונה כשהם במקום השמיני, עם 46 נקודות, שש נקודות מקלן השישית. רולאנד שאלאי ההונגרי העלה את פרייבורג ליתרון בדקה ה-23, אך תשע דקות מאוחר יותר, אנדריי קרמאריץ' השווה וקבע 1:1 בהפסקה. ארבע דקות אחרי פתיחת החצי השני, אנג'לו שטילר קבע מהפך, אך לא חלפה דקה וכריסטיאן גונטר השווה.
בדקה ה-65 דאבור עלה מהספסל ובדקה ה-70 התחיל האקשן – לוקאס הולר ו-וו יונג יונג כבשו שני שערים בתוך שלוש דקות והחזירו את היתרון מהפתיחה לפרייבורג. ג'ורג'ינו רוטה רק צימק בדקה ה-85 אך זה לא הספיק למארחת שספגה הפסד כואב.
5 צפייה בגלריה
מונס דאבור
מונס דאבור
מונס דאבור
(רויטרס)
משחקים נוספים:
שטוטגרט - וולפסבורג 1:1
אוגסבורג – פ.צ. קלן 1:4