2 צפייה בגלריה
תחושות מעורבות בפ"ת
תחושות מעורבות בפ"ת
תחושות מעורבות בפ"ת
(רדאד ג'בארה)
תחושות מעורבות במכבי פתח תקווה לאחר ה-2:2 עם בית"ר ירושלים באצטדיון טדי אמש (שבת). הקבוצה של עומר גולן ציפתה לנצח ולהלחיץ עוד יותר את הפועל ירושלים, אך מנגד, לאור ניצחונה של הקבוצה מהבירה במשחקה מול הפועל חיפה, גם במלאבס מבינים שההבדל בין תיקו לניצחון הוא לא גדול, שכן הם בכל אופן יצטרכו לנצח בקרב הישיר בין הקבוצות בשבוע הבא.
"אנחנו עדיין תלויים רק בעצמנו", אמרו במועדון. "שיחקנו יותר טוב מבית"ר והמשחק אתמול נותן סיבה לאופטימיות. חזרנו פעמיים מפיגור וגם לא היה חסר הרבה שננצח. הרי דקה לסיום המשחק אדניי כמעט כבש את שער הניצחון”
מנגד, בפ"ת מודאגים ממשחק ההגנה אתמול וכינו את השגיאות בשני השערים שספגו כ"טעויות של מתחילים". לקראת המשחק בשבוע הבא, הבלם אדי מחרמיץ' יחזור מצהובים כשגם אור בלוריאן יחזור מפציעה זכר למשחק הנבחרת הצעירה מול פולין. על פי ההערכות, השניים צפויים לחזור ישירות להרכב הפותח.
2 צפייה בגלריה
עומר גולן
עומר גולן
עומר גולן
(רדאד ג'בארה)
עוד לפני המשחק, ערך היו"ר אבי לוזון אסיפה עם השחקנים בחדר ההלבשה ואמר להם: "אומרים שיש לנו את הסגל הטוב בליגה, אז אני שואל את עצמי למה אנחנו לא מנצחים. יש שתי סיבות לכך: הראשונה, כי לא כולם משחקים ביחד ועוזרים האחד לשני. יש כאלה שמסתכלים על טובתם האישית. הסיבה השנייה? שאנחנו לא נלחמים מספיק. אני מצפה שהיום נילחם, נעלה וננצח".
אז בפ"ת בהחלט מרוצים מיכולת הלחימה של השחקנים ובעיקר שיבחו שלושה מהם: ארד בר, ירדן כהן ואיאון ניקולסקו. השניים הראשונים לא פתחו בהרכב קרוב לשלושה חודשים, כאשר בפ"ת מספרים שהם רשמו אימונים מצוינים השבוע, כך שהדבר לא מפתיע. "ארד של אתמול הזכיר את ארד שאנחנו מכירים", סיפרו. מנגד, במועדון מאוכזבים מהיכולת של לאמק בנדה במשחקים האחרונים ומקווים שהוא יחזור לכושר הטוב שלו לקראת המשחק במחזור הבא.