1 צפייה בגלריה
ערן זהבי ו-ולדימיר איביץ'
ערן זהבי ו-ולדימיר איביץ'
ערן זהבי ו-ולדימיר איביץ'
(איציק בלניצקי, רויטרס)
מכבי תל אביב נכנסת לימים מכריעים בגזרות של ולדימיר איביץ’ וערן זהבי, ימים שישפיעו על איך תראה העונה הבאה של הצהובים. גורמים רבים סביב המועדון משוכנעים שבקיץ הקרוב מיץ’ גולדהאר ישקיע סכומים גבוהים על מנת להעמיד קבוצה שתוכל לזכות שוב באליפות, אך כדי שזה יקרה, קודם כל צריכה להבין מכבי האם המאמן הסרבי חוזר אליה ומה מחליט החלוץ לגבי עתידו המקצועי. ההערכה בקרב האנשים בסביבתם היא שזהבי יקבל החלטה בימים הקרובים, בעוד בנוגע לאיביץ’ נראה שזה גם עניין של איך המועדון הצהוב ינהג.
איביץ’, ששיתף חלק מהשחקנים במכבי ת”א במצבו, עדיין לא נראה כמי שממהר לחזור לישראל. משפחתו עדיין לא התרצתה בכל הנוגע לחזרה ארצה וגם אם הוא יחליט להגיע ללא משפחתו, יש לו הצעה אחת בכסף גבוה בצורה משמעותית מאוד מהמפרץ והוא כשלעצמו עדיין מעדיף למצוא ליגה בכירה יותר באירופה. השאלה שמכבי ת”א צריכה להכריע בנוגע לעצמה היא האם היא ממתינה לו ועד מתי, בהתחשב בכך שיש תרחיש ריאלי שההמתנה אליו יכולה להיות ארוכה מדי. אולי זו הסיבה שבימים האחרונים מנהלים הצהובים שיחות עם מספר מאמנים זרים אחרים כדי להכין לעצמם את השטח ולקבל החלטה כבר בימים אלה.
בינתיים, אפילו שקט בבחירת המאמן הבא, לא מקבלים במכבי ת”א. אחרי ה-0:5 בדרבי, אמש הפנים של ג’ק אנגלידיס וברק יצחקי אמרו הכול בדוחא. “אנחנו שוב נכנסים למשבר בלי שום יכולת לייצר המשכיות. עכשיו עוד שבוע להתעסק באיך להרים שחקנים, במקום בלהיות במומנטום חיובי ובשקט”, אמרו במועדון הצהוב בתסכול רב אחרי ההפסד 1:0 לקבוצה של חיים סילבס בדקה ה-95. “כל מי שרואה את המהלך של הגול האחרון, זה פשוט מביך. לוזריות שאין לתאר”, הוסיפו.
בקבוצה הייתה אכזבה גדולה מהשחקנים וממלאדן קרסטאיץ’, ששוב הראה שזה פשוט לא עובד. שני הצדדים לא משלימים אחד את השני ויציבות היא הדבר האחרון שיש במועדון הצהוב. החשש הגדול הוא כמובן מאיך שייראו המשחקים הבאים מול מכבי נתניה ומכבי חיפה שיהיה בסמיכות אחד לשני. הצהובים ישחקו בשבת ואז בשלישי, תחילה בבלומפילד ואז בסמי עופר.
אמש אנדרה ז’ראלדש וסטיפה פריצה ערכו בהתאמה את המשחק ה-24 בליגת העל העונה לקריטריון הדקות בסעיף ההופעות בחוזה שלהם. על מנת לממש אופציה על פי חוזה שתלוי הופעות בליגת העל, לשניהם חסרים עוד שתי הופעות של 45 דקות ומעלה במסגרת הליגה, ואז החוזה שלהם יתארך אוטומטית בעונה נוספת. יחד עם זאת, על פי הערכות, מכבי ת”א לא צפויה להמשיך עם אנדרה ז’רלאדש לעונה הבאה. לגבי פריצה, לפני מספר שבועות האמירות שיצאו מהמועדון היו ברורות – רוצים לראותו ממשיך, אבל זה ברור שאם ערן זהבי יחליט לחזור, יהיו יותר מדי חלוצים בסגל הצהוב. כך שגם בגזרה שלו צפויים ימים מעניינים.
בכל אופן, ברנדלי קוואס, ז’וסוואה סה ואדוארדו גררו לא יהיו חלק מהקבוצה בעונה הבאה. גם לגבי פארפה גויאגון שחוזר מהשאלה במכבי נתניה לא התקבלה שום החלטה סופית. הצעה טובה מאירופה תוביל למכירתו. במכבי ת”א שבים ומדגישים כי למרות הכישלון העונה, מעמדו של ברק יצחקי אינו על הפרק בשלב הזה.
ניתן להאזין לפרק גם דרך אפליקציית Spotify ואפליקציות הפודקאסטים של אפל ושל גוגל.