2 צפייה בגלריה
פפ גווארדיולה
פפ גווארדיולה
פפ גווארדיולה
(רויטרס)
אחרי שיורגן קלופ האריך את חוזהו בליברפול עד 2026, נראה שפפ גווארדיולה בדרך לחוזה חדש משלו במנצ’סטר סיטי. ב’סאן’ וב’מירור’ מדווחים שהמאמן הקטלוני בן ה-51 נמצא בשיחות עם התכולים לגבי חוזה חדש, כאשר נכון לכרגע נותרה לו עוד עונה אחת בלבד בחוזה הקיים.
למרות שהיה נראה שהוא בדרך לסיים את הפרק אצל אלופת אנגליה, אחיו וסוכנו של פפ, פרה, מנהל מגעים עם הקבוצה כדי להאריך את הישארותו של המאמן במועדון עד 2025, כשהאחרון מאמין שהקבוצה עדיין לא מיצתה את מלוא הפוטנציאל תחתיו. גווארדיולה עשוי בכך להישאר גם אם התכולים יזכו העונה בליגת האלופות.
מאמן סיטי הודה השבוע שקלופ הופך אותו למאמן טוב יותר, וכעת נראה שהשניים בדרך להמשיך את היריבות ביניהם: “אני לא יודע אם הוא מכבד אותי, אבל אני מכבד אותו מאוד”, אמר פפ לא מזמן, “אני יכול לעזוב בעוד שלושה חודשים ואני יכול לעזוב גם בעוד חמש שנים”, הוסיף המאמן שתמיד אוהב לפזר ערפל סביב עתידו.
בינתיים, בסיטי התייחסו גם למרוץ האליפות לאחר הניצחון 0:4 על לידס. אילקאי גונדואן אמר: “תמיד יש לחץ, האחריות לנצח את כל המשחקים היא שלנו, כל משחק הוא גמר מעכשיו”. גווארדיולה הוסיף: “זה בידיים שלנו. ניוקאסל, וולבס, ווסטהאם ואסטון וילה. אנחנו יודעים בדיוק מה עלינו לעשות ויודעים שאם ננצח נהיה אלופים, ואם נשמוט נקודות ליברפול תזכה”.
ליברפול שרשמה 0:1 על ניוקאסל ועלתה זמנית לפסגה עד לניצחון התכולים, תקווה למעידה של היריבה. המאמן יורגן קלופ אמר בסיום המשחק אמש: “יש כאן כישרון אדיר בקבוצה, אז זה בסדר לעשות שינויים בהרכב. העבודה שלי היא לקבל החלטות, אין לי יותר מדי דברים אחרים לעשות. כשסיימנו את המשחק האנליסטים שלנו בחדר ההלבשה כבר שאלו איך ויאריאל משחקת”.
2 צפייה בגלריה
יורגן קלופ
יורגן קלופ
יורגן קלופ
(רויטרס)