4 צפייה בגלריה
שחקני ארסנל חוגגים
שחקני ארסנל חוגגים
שחקני ארסנל חוגגים
(רויטרס)
המחזור ה-35 בפרמייר ליג נמשך הערב (ראשון) עם קרבות מסקרנים במיוחד שעשויים להשפיע רבות על הטבלה בסיום העונה. אברטון רשמה ניצחון 0:1 יקר במיוחד על צ’לסי במאבקיה העיקשים בתחתית, ארסנל ניצחה 1:2 על ווסטהאם בדרבי לונדוני לוהט, בעוד טוטנהאם גברה 1:3 על לסטר השוקעת.

אברטון – צ’לסי 0:1

כשהיא נמצאת באחת מהעונות הגרועות ביותר בתולדותיה וקרובה מאוד לרדת לצ’מפיונשיפ לראשונה מאז 1954, אברטון ידעה שהיא חייבת ניצחון בכל מחיר במשחק קשה במיוחד והשיגה אותו עם הרבה נחישות כשגברה על החבורה של תומאס טוכל. מי שכבש את השער היחיד במשחק הוא ריצ’ארליסון, שניצל טעות בהגנה של צ’לסי כשחטף את הכדור, קיבל מסירה בחזרה מגריי ומקרוב שלח אותו לרשת והקפיץ את האוהדים הנלהבים בגודיסון פארק באוויר.
אברטון עדיין מתחת לקו האדום, עם 32 נקודות כשהיא רחוקה שתי נקודות בלבד מלידס אך עם משחק חסר. ההפסד של צ’לסי מסבך אותה מעט במאבקים על הטופ 4 כשהיא במקום השלישי, עם 66 נקודות ונמצאת במאבק משולש עם טוטנהאם וארסנל כשעדיין שום דבר אינו נגמר.
4 צפייה בגלריה
שחקני אברטון חוגגים
שחקני אברטון חוגגים
שחקני אברטון חוגגים
(רויטרס)

ווסטהאם – ארסנל 2:1

דרבי לונדוני לוהט הפגיש שתיים מהקבוצות המהנות בליגה העונה. התותחנים ניצלו היטב את ההפסד של צ’לסי, רשמו ניצחון חשוב והתקרבו עד כדי שלוש נקודות בלבד מהמקום השלישי, אך חשוב מכך, לא נבהלו מהניצחון של טוטנהאם ושמרו על המקום הרביעי החשוב, שיוביל לליגת האלופות בסוף העונה. בעוד שני מחזורים יתקיים דרבי צפון לונדוני רותח, בין ארסנל לטוטנהאם.
מיקאל ארטטה קיבל תפוקה בהתקפה משני הבלמים שלו. בדקה ה-38 היה זה רוב הולדינג שסידר 0:1 לארסנל, אך על סף ההפסקה ג’ארוד בואן המצוין השווה והוריד את הקבוצות לחדרי ההלבשה עם 1:1. בדקה ה-54 גבריאל, הבלם הברזילאי של ארסנל, סידר לה 1:2 מבישול של גבריאל מרטינלי. עד הסיום נשמרה התוצאה, ששלחה את האורחים מצפון לונדון לחגוג.
4 צפייה בגלריה
שחקני ארסנל חוגגים
שחקני ארסנל חוגגים
שחקני ארסנל חוגגים
(רויטרס)

טוטנהאם - לסטר 1:3

טוטנהאם נמצאת חזק מאוד במאבק על מקום בטופ 4 מול היריבה העירונית ארסנל, ובזכות הניצחון עקפה אותה באופן זמני בטבלה בדרך למקום הרביעי, כשהיא נקודה מעל התותחנים אך עם משחק עודף. התרנגולים קטעו רצף של שני משחקי ליגה ללא ניצחון. יונג מין סון היה הכוכב הגדול של המשחק כשבישל להארי קיין בדקה ה-22, וכבש בעצמו אחרי מהלך אישי יפה מבישול של דיאן קולוסבסקי בדקה ה-61.
הרגע הגדול ביותר במשחק הגיע בדקה ה-79, כששוב קולוסבסקי מסר לסון, הקוריאני הניף את הרגל ומכ-20 מטרים שחרר כדור מסובב באמנות לרשת והשלים צמד ובישול אדירים. בדקה ה-91 קלצ'י איהנאצ'ו רק צימק כששחרר כדור נפלא מכ-20 מטרים לקורה ופנימה. לסטר ממשיכה בעונה הבינונית שלה כשנותרה במרכז הטבלה וסופרת כבר משחק חמישי רצוף בכל המסגרות ללא ניצחון.
4 צפייה בגלריה
יונג מין סון חוגג בפוזה אופיינית
יונג מין סון חוגג בפוזה אופיינית
יונג מין סון חוגג בפוזה אופיינית
(רויטרס)