4 צפייה בגלריה
קרלוס סולר וג'ורדי אלבה
קרלוס סולר וג'ורדי אלבה
קרלוס סולר וג'ורדי אלבה
(La Liga)
ברצלונה עשתה צעד חשוב אל עבר המקום בליגת האלופות בעונה הבאה הערב (ראשון), כשגברה 1:2 על מיורקה, העלתה את מאזנה ל-66 נקודות בטבלת הליגה הספרדית ופתחה פער של תשע נקודות מבטיס החמישית.
לאחר המשחק, ב’אס’ הספרדי פרסמו כי ברצלונה הגיעה להבנות עם ולנסיה על רכישת קרלוס סולר בקיץ הקרוב תמורת 20 מיליון אירו. לפי הדיווח, לקטלונים יש גם הסכם עם השחקן עצמו וכל הפרטים סגורים, אולם יש מכשול אחד: פרנקי דה יונג. בדיווח מדגישים כי עזיבתו של ההולנדי היא המפתח לעסקה, כאשר הנשיא ז’ואן לאפורטה החליט למכור אותו והוא עומד למכירה.
למרות זאת, בוולנסיה הוציאו הודעה רשמית בה הכחישו בתוקף את הדיווח של ה’אס’ וטענו כי אין שום סיכום או משא ומתן בין ברצלונה לוולנסיה או אל מול השחקן עצמו, וכי המועדון נמצא כעת במשא ומתן פתוח עם הכדורגלן וסוכניו להארכת חוזהו במועדון.
4 צפייה בגלריה
פדרי וקרלוס סולר
פדרי וקרלוס סולר
פדרי וקרלוס סולר
(רויטרס)
צ’אבי עצמו נתן אור ירוק למבצע, שמגיע גם בשל העובדה שדה יונג טרם חידש את חוזהו ובברצלונה ינסו להרוויח עליו כסף כאשר הוא איבד מהקרדיט במועדון. סולר, לו חוזה עד 2023 בוולנסיה, הוא האיש שסומן להגיע לחלק ההתקפי, כאשר יש כאמור הבנות בין הצדדים.
בחזרה לאמש. בסיום ההתמודדות מול מיורקה, ג’ורדי קרויף, המנהל הטכני של הקטלונים התייחס למספר החלטות של המאמן: “זהו ניצחון מאוד חשוב. למה אדאמה טראורה לא שיחק? עדיין לא הגיע הזמן לדבר על זה. אוסמן דמבלה לא היה כשיר על מנת להתחיל את המשחק ובין אדאמה לממפיס דפאיי, המאמן בחר בממפיס”.
כמו כן הוא התייחס לפציעה של ג’רארד פיקה, שהוחלף בדקה ה-28: “פיקה עושה מאמץ עבור הקבוצה כבר זמן מה, למרות שהוא לא כשיר ב-100%. הוא שחקן שנותן ביטחון ומנהיגות ובזכות זה המאמן בוחר בו על אף שהוא לא כשיר לגמרי. בוא נראה אם ​​הוא יתאושש בקרוב”.
4 צפייה בגלריה
ממפיס דפאיי חוגג עם ג'ורדי אלבה
ממפיס דפאיי חוגג עם ג'ורדי אלבה
ממפיס דפאיי חוגג עם ג'ורדי אלבה
(רויטרס)
מאמן ברצלונה, צ’אבי, סיכם את המשחק והציב מטרות להמשך: “אני מרוצה מהתוצאה ומאיך ששיחקנו. זה היה משחק שהיינו צריכים לנצח 0:3 אבל הם צימקו ל-2:1, מה שגרם לנו לסבול בשלב האחרון של ההתמודדות. יש לנו עכשיו שתי מטרות: הראשונה היא להעפיל לליגת האלופות, ואז אנחנו צריכים לסיים במקום השני כדי להגיע לסופרקאפ הספרדי”.
כמו כן כוכב בארסה, שחגג את משחקו ה-800 במועדון (767 כשחקן ו-33 כמאמן), פרגן לשחקניו והתייחס לקהל: "אנחנו חייבים לעודד את האוהדים להגיע יותר לאצטדיון, אבל אני חושב שזה חיובי לראות איך הם מעודדים אותנו. התמיכה שלהם היא מחזה. אני לא מודאג לגבי פראן טורס כי הוא יבקיע בסופו של דבר שערים. הוא כבר כבש שערים וסיפק בישולים עבורנו. אני מאוד מרוצה ממנו. פרנקי דה יונג שיחק משחק נהדר”.
4 צפייה בגלריה
פרנקי דה יונג
פרנקי דה יונג
פרנקי דה יונג
(La Liga)