3 צפייה בגלריה
פטריק טוואמסי חוגג
פטריק טוואמסי חוגג
פטריק טוואמסי חוגג
(חגי מיכאלי)
תסכול גדול בהפועל באר שבע. אחרי התיקו המאכזב נגד בני סכנין, החבורה של אליניב ברדה המשיכה לאכזב כשהובסה אמש (ראשון) 3:0 ע"י מכבי נתניה והרימה ידיים בכל מה שקשור אפילו להלחיץ את מכבי חיפה. התסריט מבחינת האדומים עשוי להמשיך להיות גרוע גם בשבת, כאשר במידה ומכבי חיפה תנצח הערב את הפועל תל אביב, היא והאקס ברק בכר יוכלו לחגוג אליפות בשבת הקרובה בטוטו טרנר.
"מכבי נתניה באה במטרה לשבור רגליים ולהוציא אותנו מהכלים ונפלנו לזה", אמרו בבאר שבע, "מסוג המשחקים שנרצה לשכוח. מחצית ראשונה הייתה מאוד קשוחה ושתי הקבוצות לא עשו הרבה חוץ מלהוציא עצבים במגרש. ידענו שאם נשחק את המשחק הזה אנחנו נצא מריכוז וזה מה שקרה בעיקר אחרי הגול הראשון. לא היינו מספיק טובים ומרוכזים והיו הרבה נקודות אדומות שנצטרך לטפל בהם כבר במשחק הקרוב נגד מכבי חיפה".
בבאר שבע ידעו שהמשחק נגד מכבי נתניה הולך להיות קשה והכינו את השחקנים מנטלית להתלהבות של בני לם ושחקניו, כשהצליחו להחזיק עד סביבות הדקה ה-60 של ההתמודדות. במקביל, בקבוצה שוב פספסו הזדמנות להלחיץ את מכבי חיפה וחלק מהשחקנים מודים שזאת קריסה דווקא במאני טיים.
הזעם של באר שבע הופנה בסיום על האגרסיביות של שחקני האורחת ולראיה שלושה שחקנים חבולים ירדו מכר הדשא. הירידה לחדר ההלבשה הייתה טעונה מאוד שכללה עימותים עם אנשי מכבי נתניה, שהתגרו בסיום המשחק לפי אנשי באר שבע. "הם עשו הכל כדי להוציא אותנו מהמשחק, צביטות, הקנטות, קללות, הכל היה. אבל בסדר, זה חלק מהמשחק ומגיע להם כל הכבוד, אבל שלא ישכחו שהגלגל מסתובב תמיד", אמר גורם במועדון.
הבעלים אלונה ברקת ירדה בסיום המשחק לחדר ההלבשה ועודדה את השחקנים. לטענת הצוות המקצועי, אחד האחראים העיקריים לאיבוד השליטה מבחינת עבירות היה שופט המשחק איתן שמואלביץ'. "במקום להרגיע את העניינים, השופט רק הלהיט וגרם לעצבים", אמרו בקבוצה.
מבחינה מקצועית, באר שבע יכולה להיות מאוכזבת מאוד מהיכולת של השחקנים שלה, כאשר חלקם הגדול לא הצליחו להביא את היכולת שהובילה לשני הניצחונות הגדולים על מכבי תל אביב. ל-ONE נודע כי עוד לפני המשחק אמש, בבאר שבע פנו למכבי נתניה לגבי כובש הצמד פטריק טוואמסי, אבל הבעלים של מכבי נתניה פסל זאת על הסף. בקבוצה עודדו את השוער עומרי גלזר שרשם משחק פחות טוב, "זה קורה בכדורגל ששוער נופל על יום לא מוצלח, עומרי עושה עונה גדולה והוא יתמודד עם זה", אמרו בקבוצה.
3 צפייה בגלריה
רועי גורדנה מפונה מכר הדשא
רועי גורדנה מפונה מכר הדשא
רועי גורדנה מפונה מכר הדשא
(חגי מיכאלי)
אליניב ברדה עלה עם אותו ההרכב שפתח במשחק הגביע נגד מכבי תל אביב, אבל ערך שינוי טקטי אחד כשהרכיב את איעד אבו עביד בתור מגן ואת חאתם עבד אלחמיד בתור הבלם. גם השינויים שעשה המאמן לא הצליחו ולרוע מזלו פציעה של רועי גורדנה הובילה לכך שברדה נותר ללא חילופים עד סיום המשחק. גורדנה ניסה לחזור אחרי דקות של טיפול, אבל בסוף לא הצליח להמשיך.
בהמשך לפציעתו של גורדנה, הקשר בעצם סובב את הברך ונאנק מכאבים. בצוות הרפואי קיים חשש בנוגע לפציעה של הקשר, שדווקא חזר בגדול לעניינים בחודש האחרון. גורדנה יעבור ביממה הקרובה MRI כדי לברר את מידת הנזק. בנוסף לגורדנה, ירדו פצועים גם דנילו אספריה ואנדרה מרטינש. הפורטוגלי הרגיש מתיחה חזקה בשריר הירך האחורי ובבאר שבע מעריכים לפי בדיקה ראשונית שלא מדובר בקרע, אבל ימתינו לצילום אולטרסאונד. הקולומביאני חש רגישות בארבע ראשי וגם הוא יעשה צילום.
במועדון הגיבו לטענות של אנשי מכבי נתניה על כך שהקשר מריאנו בריירו תקף לכאורה אוהד מכבי נתניה ביציאה מהמגרש. "מריאנו יצא אחרי המשחק כשהוא מדבר בטלפון עם בת הזוג שלו, אז הגיעו שלושה אוהדים שאחד מהם הקניט גם את מיגל ויטור ואת מרטינש. הם התגרו במריאנו וקיללו אותו בספרדית עד שאפילו כמעט וניסו להוציא אותו משיווי משקל ולהגיע למגע. זה חמור מאוד שאוהדים ככה מצליחים להגיע לשחקנים, איפה האבטחה והמשטרה?", אמרו בבאר שבע והכחישו כל תקיפה של בריירו.
3 צפייה בגלריה
פטריק טוואמסי חוגג, מריאנו בריירו אובד עצות
פטריק טוואמסי חוגג, מריאנו בריירו אובד עצות
פטריק טוואמסי חוגג, מריאנו בריירו אובד עצות
(חגי מיכאלי)
אחרי שרותם חטואל נעדר אמש בגלל כרטיסים צהובים, הפעם לרשימת הנעדרים נכנסו לא פחות מארבעה שחקנים שיחמיצו את הפועל תל אביב בעוד כשבוע וחצי. הלדר לופס, חאתם עבד אלחמיד, איעד אבו עביד ושגיב יחזקאל, נכנסו לפנקס הצהובים ויחזרו למשחק נגד מכבי תל אביב. אם בבאר שבע יכולים להתנחם במשהו, אז מדובר בחזרה של איתי שכטר וניקיטה רוקאביצה לסגל אחרי למעלה מחודש של היעדרות ויקוו שעד גמר הגביע יחזרו לכושר משחק מתאים.
בעניין אחר, בבאר שבע מרוצים מאוד מאישורה של שרת הפנים להעניק למיגל ויטור אזרחות ישראלית אחרי כמעט 8 שנים בישראל, כפי שפורסם לראשונה ב-ONE. דווקא אמש, בזמן שהשרה איילת שקד הכריזה רשמית על הענקת האזרחות לוויטור, הבלם ספג כרטיס אדום לא אופייני שיגרום לו להחמיץ את המשחק נגד מכבי חיפה בשבת. המשמעות העיקרית להוציא מכך שוויטור יוכל לייצג בגאווה את מדינת ישראל, היא שבבאר שבע יפנו מקום לזר נוסף ו-ויטור יהיה המתאזרח השני בקבוצה בנוסף למריאנו בריירו.