2 צפייה בגלריה
עבירה מוצדקת? דריימוד גרין
עבירה מוצדקת? דריימוד גרין
עבירה מוצדקת? דריימוד גרין
(רויטרס)
סדרת חצי גמר המזרח ב-NBA שנפתחה הלילה (בין ראשון לשני), הפגישה בין מילווקי באקס שהתארחה אצל בוסטון סלטיקס, במשחק שהסתיים בניצחון 89:101 לאלופה, ובין ממפיס גריזליס לגולדן סטייט, כאשר ידם של הווריורס על העליונה עם ניצחון חוץ 116:117. שתי האורחות השכילו לגנוב את הביתיות במשחק הראשון.
מעבר לרמת כדורסל גבוהה בשני המשחקים, האירוע שגנב את ההצגה של הלילה היה ההרחקה של דריימונד גרין בשורות גולדן סטייט. לקראת סוף המחצית הראשונה ובמצב של יתרון בנקודה לממפיס, גרין פגע בפניו של ברנדון קלארק שעמד מתחת לסל, ספק בכוונה תחילה, הורחק בעבירה בלתי ספורטיבית לאחר בדיקה של השופטים ואף התגרה בקהל הביתי. ההרחקה יצרה סערה על הפרקט וברשתות וסיפקה תגובות של פרשנים ושחקנים כאחד.
התגובה המעניינת ביותר ואולי זו שכולם חיכו לה, הייתה של השחקן הפגוע עצמו, ברנדון קלארק, שדיבר בתום המשחק ואמר: “דריימונד גרין ידוע לאורך הקריירה שלו בעבירות בוטות. הוא פגע בי פעמיים ומנע ממני לקלוע את הכדור”. דריימונד גרין הגיב בעצמו בסרטון וידאו שהעלה לאחר המשחק ואמר: “העבירה נשרקה בגלל המוניטין שלי כשחקן קשוח ולא בגלל שהיא קרתה באמת”, ואף צייץ בטוויטר: “הורחקתי על פחות מזה”.
מי שהוסיפו תגובות היו רוב פרז, אושיית הרשת ופרשן ה-NBA שצייץ: “שנות ה-90 מתהפכים בקברם” וטריי יאנג, כוכב אטלנטה, שכתב: “צריך לשפוט לפי המשחק ולא לפי השחקן”.
במשחק המוקדם יותר שנערך, אירחה בוסטון סלטיקס את האלופה מילווקי באקס, שגנבה את הביתיות לאחר ניצחון 89:101 בטי.די גארדן. מי שכיכבו בשורות האלופה היו יאניס אנטטקונמפו עם טריפל דאבל גדול: 24 נקודות, 13 ריבאונדים ו-12 אסיסטים וג’רו הולידאיי עם דאבל דאבל, 25 נקודות ו-10 ריבאונדים. מהצד השני ג’ייסון טייטום הוסיף 21 נקודות.
2 צפייה בגלריה
יאניס מול בוסטון. פתח את הסדרה בסערה
יאניס מול בוסטון. פתח את הסדרה בסערה
יאניס מול בוסטון. פתח את הסדרה בסערה
(רויטרס)
יאניס, שכבר רושם טריפל דאבל שני בפלייאוף, אמר בסוף המשחק: “ראיתי רק את הכדור. אני שמח שאלוהים בירך אותי ביכולת לקפוץ ככה”. מאמנה של האלופה, מייק בודנהולצר, דיבר על הכוכב: “יאניס פשוט כשרון מולד וטהור, יש לו אינסטינקט מדהים. זה היה מהמשחקים שאתה פשוט מודה שיש לך שחקן כזה, הוא היה מהגורמים לניצחון”.
המאמן המפסיד, אימה אודוקה, היה מאוכזב בסיום: “לצערי, לא הלילה הטוב ביותר שלנו. להפסיד ב-12 נקודות במשחק כזה מעורר מחשבה וננסה לנצח את המשחק השני”.