2 צפייה בגלריה
כריסטיאנו רונאלדו
כריסטיאנו רונאלדו
כריסטיאנו רונאלדו
(רויטרס)
עוד רבות ידובר על העונה העגומה של מנצ’סטר יונייטד. הקבוצה שרק במקרה של נס תצליח לתפוס מקום בליגת האלופות בעונה הבאה, מנסה ללקק את הפצעים מהמשבר אותו היא חווה ב-2021/22. בעונה הבאה, אריק טן האח יצטרך למצוא את הפתרונות לשורת הבעיות במועדון.
נושא שמעסיק את כלי התקשורת האנגלית הוא של כריסטיאנו רונאלדו והשאלה האם הוא יישאר במועדון גם בשנה הבאה. ראלף ראנגניק, שכזכור מונה למאמן אוסטריה במקביל לעבודתו כמנהל מקצועי ביונייטד החל מהעונה הבאה, התייחס לפנומן ואולי פתח איתו חזית נוספת: “רונאלדו עדיין הראה שהוא יכול להיות חלק חיוני מהקבוצה הזו, אבל ברור שהיא צריכה עוד חלוצים. שניים או שלושה”.
בינתיים, אנתוני אלנגה הצעיר דיבר לאתר הרשמי של המועדון והתייחס לשיתוף הפעולה עם רונאלדו: “אני מדברים כל הזמן, לפני משחקים, אחריהם וגם בחימום. אני תמיד מתייעץ איתו, הוא שחקן מיוחד, זה מרגש מאוד לשחק לצידו. הוא אומר לי כל הזמן איפה להתמקם ואיך לשפר את המשחק שלי”.
2 צפייה בגלריה
כריסטיאנו רונאלדו ואנתוני אלנגה
כריסטיאנו רונאלדו ואנתוני אלנגה
כריסטיאנו רונאלדו ואנתוני אלנגה
(רויטרס)
בתוך כך, המחאה של אוהדי יונייטד לעבר הגלזרים שעומדים בראש המועדון, נמשכת. על פי הפרסומים, האוהדים מתכננים למחות במשחק הקרוב מול ברנטפורד, ולעזוב את האצטדיון 17 דקות לסיום, לאור 17 השנים שבהן הגלזרים נמצאים ביונייטד.