2 צפייה בגלריה
ליאל עבדה
ליאל עבדה
ליאל עבדה
(האתר הרשמי של סלטיק)
כמדי שבוע, אתר המחקרים CIES ביצע את הסקירה שלו והפעם עסק בשחקנים ששווים הכי הרבה כסף ולא מגיעים מחמש הליגות הגדולות. הבדיקה מתייחסת גם לאפשרות שיעשו קפיצת מדרגה לליגות בכירות יותר, כאשר הוא מסתמך על העונה האחרונה שלהם והמספרים שהציגו.
בזווית הישראלית, ליאל עבדה, שזכה בפרס השחקן הצעיר המצטיין שלה עונה בסקוטלנד, הוצב במקום הראשון בכדורגל המקומי עם שווי שוק של 18.9 מיליון אירו. הסקירה בוצעה על הליגות בסקוטלנד, פורטוגל, הולנד, ברזיל, בלגיה, ארצות הברית/קנדה, אוסטריה, טורקיה, דנמרק ושווייץ.
מי שמוביל מעל כולם ברשימה הוא דרווין נונייס מבנפיקה, שכבר מקושר למעבר לגדולות ובהן באיירן מינכן, פאריס סן ז’רמן ואפילו ברצלונה. השווי של החלוץ הנפלא עומד על 70.7 מיליון אירו. במקום השני נמצא אנתוני מאייאקס עם שווי של 57.5 מיליון אירו.
2 צפייה בגלריה
דרווין נונייס
דרווין נונייס
דרווין נונייס
(רויטרס)
במקום השלישי גונסאלו אינסיו מספורטינג עם שווי של 52.2 מילין אירו ובמקום הרביעי חברו של ערן זהבי, קודי גאקפו, שגם הוא מחוזר על ידי אריות היבשת, ולו שווי של 49.7 מיליון אירו.
באוסטריה, מי שנמצא במקום הראשון הוא קארים אדיימי המוכשר של רד בול זלצבורג עם שווי של 31.1 מיליון אירו. לאחרונה פורסם כי ריאל מדריד עוקבת אחריו מקרוב. אגב, כל 10 השחקנים מהליגה האוסטרית מגיעים מזלצבורג.