1 צפייה בגלריה
נטע לביא
נטע לביא
נטע לביא
(עמרי שטיין)
במכבי חיפה קיבלו רוח גבית לקראת המשחק הערב (ראשון, 20:30) מול הפועל תל אביב בבלומפילד, בעקבות ההפסד של הפועל באר שבע והאפשרות להגדיל את הפער בפסגה לתשע נקודות. במועדון מבינים שניצחון יקרב אותם משמעותית לעבר אליפות שנייה ברציפות.
המאמן ברק בכר פרסם את ההרכב לשחקנים, כאשר יהיו שלושה שינויים ביחס ל-11 שפתחו מול מכבי נתניה: נטע לביא במקום עלי מוחמד, חוסה רודריגס כמגן שמאלי במקום סאן מנחם ודולב חזיזה במקום גודסוויי דוניו.
הרכב מכבי חיפה: ג’וש כהן, מיקאל אלפונ, בוגדן פלאניץ,’ שון גולדברג, חוסה רודריגס, נטע לביא, מוחמד אבו פאני, צ’ירון שרי, עומר אצילי, דולב חזיזה ודין דוד.
ברק בכר וחניכיו לא שוכחים את התבוסה האחרונה מול מכבי נתניה במחזור הקודם וינסו שלא למעוד גם מול הפועל ת"א, שמבחינתה תגיע כדי למחוק את חרפת התבוסה בדרבי האחרון 5:0 מול מכבי ת"א. “אסור לנו לבוא שאננים למשחק הערב. אנחנו חייבים להבין שהדברים תלויים רק בנו, אבל לשם כך נצטרך לחזור להיות אותה קבוצה שמתנפלת מהרגע הראשון על היריבה ומביאה את הנקודות הביתה”, אמרו בחיפה.
אחד השחקנים שאמור הערב לנסות ולכבוש שער אחרי בצורת ארוכה הוא עומר אצילי שישאף לתת חותמת על האליפות הקרובה. בנושא אחר, כ-7,000 אוהדים ילוו את הקבוצה בבלומפילד. עוד קודם לכן, בשעה 16:00, אוהדי הקבוצה הפגינו מחוץ למשרדי ההתאחדות לכדורגל במטרה למחות על העונש לפיו היציע הצפוני ייסגר במשחק הבית הבא מול מכבי ת"א, שיכול להיות גם משחק ההכתרה של הקבוצה.
במכבי חיפה יגישו רק היום בקשה לדיון חוזר בעונש. “זה יהיה כל כך עצוב לכדורגל הישראלי אם העונש לא ישתנה. קשה לחשוב ולראות משחק הכתרה בלי כל היציע הצפוני כאשר רבע אצטדיון ריק וצלחת אליפות מוענקת”, הוסיפו בקבוצה.