3 צפייה בגלריה
מיגל ויטור
מיגל ויטור
מיגל ויטור
(חגי מיכאלי)
על אף שהורחק אתמול בתבוסה 3:0 של הפועל באר שבע למכבי נתניה, מיגל ויטור יזכור את התאריך ה-1.5.2022 לעד לטובה. כפי שפורסם לראשונה ב-ONE, הבלם הפורטוגלי התבשר על ידי שרת הפנים איילת שקד על כך שקיבל אזרחות ישראלית ולמעשה יוכל לשחק בנבחרת ישראל, והיום (שני) הוא הגיב לראשונה לחדשות המשמחות עם פוסט בחשבון האינסטגרם האישי שלו.
“אמש, קיבלתי את אישור הבקשה שלי לאזרחות ישראלית וזה היה רגע מיוחד ששווה אזכור. אני שמח מאוד שאני יכול לחגוג השנה את יום העצמאות של ישראל כאזרח”, אמר ויטור שהוסיף: “ישראל היא באמת בית עבורי, עבור אשתי ועבור בנותיי”.
עוד אמר קפטן הפועל ב”ש: “מהרגע הראשון, כולם נתנו לנו כל כך הרבה אהבה וגרמו לנו להרגיש שאנחנו שייכים לכאן. אני מקווה להחזיר לכם בעבור כל מה שעשיתם עבורי ועבור משפחתי ולגרום לכם להיות גאה”.
3 צפייה בגלריה
מיגל ויטור
מיגל ויטור
מיגל ויטור
(איציק בלניצקי)
אורן חסון, יו״ר ההתאחדות לכדורגל, התייחס לנושא ואמר: ״אני מבקש להודות לשרת הפנים הגברת איילת שקד על החלטתה להעניק אזרחות למיגל ויטור ועל כך שהכירה בחשיבות פניית ההתאחדות בנושא. כמו כן, מבקש להודות על המלצתו וסיועו של השר חילי טרופר שמכיר בחשיבות הדבר וגם הפעם התגייס לטובת הכדורגל הישראלי ונבחרת ישראל.
ניתן להאזין לפרק גם דרך אפליקציית Spotify ואפליקציות הפודקאסטים של אפל ושל גוגל.
ויטור ומשפחתו הפכו את ישראל לבית שלהם וכל אחד בדרכו תורם לה. הכדורגל הישראלי נהנה גם בעבר משחקנים שהגיעו אלינו מעבר לים והפכו עם השנים את ישראל לביתם ואני תקווה כי החלטת השרה שקד היא בשורה לעידן חדש. עשייתו של שר הספורט חילי טרופר לטובת האישור המיוחל מכירה גם היא ביכולותיו המקצועיות של ויטור ובכך שראה כמונו כי נבחרת ישראל והכדורגל שלנו ייצאו נשכרים מהאפשרות שוויטור יילבש בעתיד הקרוב את המדים הלאומיים״.
3 צפייה בגלריה
החמיא לברומר. חסון
החמיא לברומר. חסון
החמיא לברומר. חסון
(נעם מורנו)