1 צפייה בגלריה
ליאו מסי וערן זהבי
ליאו מסי וערן זהבי
ליאו מסי וערן זהבי
(רויטרס)
זה מתקרב. בעקבות הדחת רוסיה מהמפעלים האירופיים, נבחרת ישראל תוכל לארח את נבחרת ארגנטינה למשחק ראווה ב-6.6, כפי שפורסם לראשונה ב-ONE. כזכור, בתאריך הזה אמורה הייתה ישראל לארח את נבחרת רוסיה בליגת האומות, אך לאור הרחקת הרוסים על ידי פיפ”א ואופ”א, האופציה חוזרת חזק לשולחן.
בארגנטינה דווח שהמשחק ב-6 ביוני צפוי להתקיים באצטדיון סמי עופר, וזה יקרה כמובן חמישה ימים לאחר שאלופת דרום אמריקה תפגוש את איטליה. בהמשך, לליאו מסי וחבריו מצפים מפגשים על המונדיאל בקטאר, מול ברזיל ב-11 ביוני, דרום קוראה ב-15 ביוני (לא אושר רשמית), ברזיל ב-22 בספטמבר, אל סלבדור וקנדה או ארה”ב (לא אושרו רשמית).
בנובמבר 2019, מסי ונבחרתו התארחו בבלומפילד כאשר פגשו את אורוגוואי למשחק ראווה מלהיב שמילא את האצטדיון עד כמעט אפס מקום. האלביסלסטה כבר הבטיחו את העפלתם למונדיאל 2022 בקטאר מהמקום השני בבית בדרום האמריקאי.
ארגנטינה סיימה את שלב המוקדמות עם 39 נקודות, 6 פחות מהיריבה הגדולה ברזיל, אך היא לא הפסידה בכל 31 (!) משחקיה האחרונים. יהיה מסקרן במיוחד לראות את הכחולים-לבנים שלנו מול אחת הנבחרת החזקות ביבשת, שמגיעה עם דור חדש וצעיר לארץ, בניסוי כלים רציני מבחינתה לקראת הדבר האמיתי בקטאר.