3 צפייה בגלריה
ברק בכר
ברק בכר
ברק בכר
(שחר גרוס)
מכבי חיפה יכולה להתחיל לקרר שמפניות. האלופה גברה הערב (שני) 0:2 על הפועל תל אביב באצטדיון בלומפילד ופתחה פער של תשע נקודות על פני הפועל באר שבע השנייה, רגע לפני שהיא תפגוש אותה באצטדיון טוטו טרנר. הירוקים יכולים להיות מוכתרים בפעם השנייה ברציפות כבר במחזור הקרוב.
מאמן המנצחת, ברק בכר, אמר לאחר המשחק: “חד משמעית קרובים לאליפות, עשינו צעד משמעותי, נשאר משחק אחד כדי לעשות את זה, משחק בטרנר מול קבוצה טובה. נהנים מהדרך ומהביחד, רוצים לסיים כמו גדולים ולחגוג בטרנר. כמובן שטרנר זה לא עוד מקום בשבילי ובאר שבע זה לא עוד מועדון בשבילי, אבל צריכים לבוא ולעשות את העבודה. יש 9 נקודות הפרש ו-12 בקופה, שמים את הרגשות בצד ובאים בכל הכוח כדי לנצח”.
המאמן הוסיף: “קיבלנו סטירה מצלצלת אחרי המשחק הכי חלש שלנו בשנתיים האלה, אבל מה שיפה זה שתמיד אחרי סטירה השחקנים יודעים להרים את עצמם ולנצח במשחק הבא. זה לא קל כשאתה פייבוריט ברור וכולם מכתירים אותך. עשינו את מה שצריך. קשה לשמר את האליפות, מהרגע הראשון הכתירו אותנו וכל פעם צריך להתמודד עם זה. בירידות יש לחץ, גם מהקהל וגם מהתקשורת וצריך לעמוד בציפיות. לשמור על רמת מחויבות ואנרגיה בעונה כזאת ארוכה זה לא פשוט. קשה לשמר את רמת האינטנסיביות, נשאר עוד משחק אחד כדי לעשות את זה”.
“הראינו לשחקנים הרבה דברים והשתמשתי בהרבה דברים שעשיתי גם בבאר שבע, יש לא מעט קווים מקבילים, יש עוד משחק אחד כדי לסיים את זה, וכשזה יקרה נסכם הכול. לא צריך לעשות שינויים כשלא צריך, גם כשהגעתי היה בסיס טוב ולא שיניתי בהתחלה, לאט לאט כן נעשו שינויים. אני אוהב לגוון, אבל כשלא צריך אז לא עושים את זה. כדאי לחכות עם סיכומי העונה, יש עוד משחק ועוד גביע, יהיו עוד הרבה סיכומים. צריך לשמוח מהמשחק וליהנות מהקהל, היו יכולים להגיע יותר אם היה מתאפשר, חבל שלא נפתח עוד יציע. הקהל פשוט מרגש ונותן לנו כוח”, הוסיף בכר.
“יש סגל עמוק, אנחנו יכולים לעשות חילופים מבלי שזה יפגע ברמת הקבוצה. בשביל זה יש סגל עמוק, יש בוס שנותן לנו את התנאים הטובים וצריכים להעריך את זה”, סיכם בכר.
3 צפייה בגלריה
שחקני מכבי חיפה חוגגים
שחקני מכבי חיפה חוגגים
שחקני מכבי חיפה חוגגים
(שחר גרוס)
דולב חזיזה אמר: “ניצחנו משחק מאוד חשוב מבחינתנו, אנחנו מאוד שמחים, יודעים שנשאר עוד חצי צעד לעשות כדי להגיד מזל טוב, יש השבוע טרנר ביום שבת ושם נצטרך לעשות את העבודה ולסיים את הסיפור. אנחנו כבר משחקים קרוב ל-60 משחקים העונה, כמובן שיש לחץ, אנחנו יודעים מה המטרות, יש משחקים קשים בפלייאוף וקבוצות באות מוכנות, צריכים להמציא את עצמנו מחדש כי לומדים אותנו, אני שמח מהיכולת, מה שהיה שבוע שעבר לא אפיין אותנו ואני שמח שהבאנו את זה היום”.
כובש השער השני במשחק הוסיף: “לא היינו שחצנים, אנחנו תלויים בעצמנו, יודעים שאם נשחק כמו שתמיד שיחקנו העונה ננצח. קיבלנו כאפה אחרי נתניה, היינו מעורערים, אבל הצוות המקצועי ידע להרים אותנו. שמח מאוד מהשער, התפקיד שלי הוא לעזור לקבוצה, לפעמים אני צריך גם לעזור בהגנה. אני מאוד שמח, ובנימה אישית מזל טוב למיגל ויטור על האזרחות, קצת עצוב לי שפדרו גלבאן גורש, אני עם דמעות בעיניים. לי זה מאוד עצוב והלוואי ואפשר היה לתקן. הוא היה צריך לקבל יחס יותר טוב, הוא עזב בבושת פנים, אני מקווה שאפשר יהיה לעשות משהו ולדבר איתו, אולי שהשרה שקד תדבר איתו אישית. מיגל אדם ענק, הוא נותן הכול עבור הקבוצה שלו, אני מעריך דברים כאלה, ואם הוא יוכל לעזור לנו בנבחרת אז הלוואי. העונה ארוכה, אני מת ללכת לים”.
3 צפייה בגלריה
דולב חזיזה חוגג
דולב חזיזה חוגג
דולב חזיזה חוגג
(רדאד ג'בארה)