2 צפייה בגלריה
"יותר מהאליפות אשתקד". טירוף במכבי חיפה
"יותר מהאליפות אשתקד". טירוף במכבי חיפה
"יותר מהאליפות אשתקד". טירוף במכבי חיפה
(שחר גרוס)
במכבי חיפה מעידים שמי שלא ראה את השמחה בחדר ההלבשה אחרי ה-0:2 על הפועל תל אביב אמש (שני) דומה שלא ראה שמחה אמיתית מימיו. שחקני הקבוצה שרו, רקדו והשתטחו על השולחנות ספוגי המים כל אחד בתורו, כשהם יודעים שאת האליפות הזאת כבר אף אחד לא יכול לקחת להם.
נשיא המועדון יעקב שחר צפה מקרוב בחגיגות, ולא יכול היה להסתיר את שביעות רצונו מכך שהדברים שאמר לשחקנים במהלך השבוע, אחרי התבוסה למכבי נתניה, חלחלו היטב, והם הגיעו למשחק נחושים יותר מאי פעם לקחת שלוש נקודות, ולגעת בתואר האליפות. לאחר שסיימו לחגוג עם האוהדים ובחדר ההלבשה, הצוות המקצועי, השחקנים והבוס יעקב שחר יצאו לחגוג במסעדה תוך כדי שירים ומצב רוח מרומם.
“החגיגות בסיום היו יותר מחגיגות האליפות הראשונה בעונה הקודמת. זו הייתה התפרצות של שמחה אדירה. אנשים לא יודעים, אבל כבר מלפני חודש וחצי שמנו בצד את מה שיגידו עלינו על היכולת פחות או טובה יותר, וכל מה שהיה חשוב לנו זה לזכות בעוד ועוד ניצחונות שיובילו אותנו ליעד. עכשיו זה הזמן לשחק וליהנות עד לגמר הגביע ולנסות בגמר לעשות היסטוריה גדולה”, אמרו במועדון.
מי ששבר בצורת ארוכה של שערים ובישולים הוא עומר אצילי שכבש את השער הראשון. המאזן של אצילי עומד על 19 שערים ותשעה בישולים והשאיפה שלו מן הסתם עד סוף העונה תהיה לעמוד במספרים דו ספרתיים, של לפחות 20 שערים ועשרה בישולים.
לדעת כולם הקשר יזכה בפער בתואר שחקן העונה. "עם מספרים כמו של אצילי אין עוררין מי ולמי מגיע תואר שחקן העונה ואת זה אצילי עושה בעונה בה לא כבש לאורך תקופה אבל היה מצוין בתחילת העונה, נפצע, היה פחות טוב ועכשיו הוא חוזר בגדול במאני טיים", הוסיפו בקבוצה.
2 צפייה בגלריה
עומר אצילי
עומר אצילי
עומר אצילי
(רדאד ג'בארה)
אגב, מנהלת הליגה הודיעה שבכל מקרה צלחת האליפות תוענק רק במחזור האחרון מול מכבי נתניה בסמי עופר. במקביל, אוהדי הקבוצה יצטרכו ל"הזיע" קשה בימים הקרובים כדי לראות מי יזכה בהגרלה לאפשר לו כרטיס לטוטו טרנר, למשחק שבסיומו הקבוצה עשויה להיות מוכתרת באופן רשמי אם תנצח את ב"ש או לכל הפחות תצא בתיקו.