2 צפייה בגלריה
ערן זהבי
ערן זהבי
ערן זהבי
(האתר הרשמי של פ.ס.וו איינדהובן)
ערן זהבי יסיים סופית את דרכו בפ.ס.וו איינדהובן בקיץ, לאחר שלא חידש את חוזהו. החלוץ הישראלי ממשיך להתקרב לבוטאפוגו לפי דיווחים בברזיל, שם גם טוענים שהכוכב הוא זה שיזם את הפרידה מהקבוצה ההולנדית ולא הפוך.
העיתונאי טיאגו פרנקלין שמקורב לבוטאפוגו ומסקר אותה טען שזהבי דחה שתי הצעות לחוזה חדש מאיינדהובן, שהציעה שכר מופחת, ובנוסף שהשחקן הודיע לקבוצתו שהוא מעוניין לעזוב כבר בחודש פברואר.
בארץ הסמבה הוסיפו שבוטאפוגו מנסה להקדים ככל שניתן את צירופו של הישראלי ושואפת להטיס אותו לברזיל כבר בסיום העונה בהולנד, עוד לפני שחלון ההעברות במדינה ייפתח, כדי שיתאקלם בצורה מהירה יותר בקבוצה ובמדינה ויכיר את חבריו החדשים.
ניתן להאזין לפרק גם דרך אפליקציית Spotify ואפליקציות הפודקאסטים של אפל ושל גוגל.
בזמן שבברזיל בטוחים שזהבי מרוצה מההצעה שהוגשה לו והוא בדרך, מועמד נוסף בעל שם עולמי נכנס לתמונה. מדובר בלא אחר ממרסלו, שזכה לאחרונה באליפות עם ריאל מדריד והפך לשיאן התארים של כל הזמנים עם המועדון (24).
לפי הדיווח, המגן בן ה-34 אוהב את הקבוצה, שמנסה לשכנע אותו להגיע. הוא אחת מהמטרות הכי גדולות של האוהדים, אבל בברזיל טוענים שיכול להיות שהבלאנקוס ישנו את דעתם לגביו ואולי יציעו לו חוזה לעונה נוספת, כאשר הוא יעדיף כמובן להישאר בספרד.
2 צפייה בגלריה
מרסלו
מרסלו
מרסלו
(רויטרס)