1 צפייה בגלריה
קיליאן אמבפה והחפצים שנארזו
קיליאן אמבפה והחפצים שנארזו
קיליאן אמבפה והחפצים שנארזו
(צילום מסך, רויטרס)
הכול מצביע על כך שבעונה הבאה נראה את קיליאן אמבפה מככב במדים הלבנים של ריאל מדריד. בין הצדדים קיים סיכום, החוזה מוכן ונראה שרק ההכרזה הרשמית חסרה. כוכב פאריס סן ז’רמן מכבד מאוד את קבוצתו הנוכחית ומתלבט כיצד להוציא אל הפועל את המעבר הרגיש.
בספרד מדווחים שהחלוץ החליט להודיע בעצמו על המעבר בקרוב מאוד, ושהוא עדיין לא החליט איך לעשות זאת – בהצהרה רשמית מטעמו, ברשת החברתית או בראיון שיעניק. יחד עם זאת, ההחלטה שלו להצטרף לאלופת ספרד כבר התקבלה, ולא נראה שהוא יחזור בו ויחתום על חוזה חדש בעיר האורות.
בינתיים, תמונה שנחשפה ועוררה גלים ברשתות החברתיות העלתה את השאלה האם אמבפה כבר מתכונן לקראת המעבר ליעד החדש. אורה איטו, חבר אישי של אמבפה, פרסם בסטורי תמונה מביתו של הכוכב כאשר נראים החפצים ארוזים, כולל הגביעים בהם זכה השחקן.
אמבפה נמצא בעיצומה של עונת שיא, כאשר הוביל את קבוצתו לזכייה באליפות צרפת תוך שהוא מוליך את טבלת מלכות השערים (24) והבישולים (16) בליגה, כאשר הוא צפוי להפוך לראשון אי פעם שמסיים כמלך השערים והבישולים במקביל בתחרות. בליגת האלופות הצרפתי הבקיע שישה שערים ובישל שישה נוספים בשמונה הופעות, אך סיים את דרכו בשמינית הגמר מול ריאל מדריד.