2 צפייה בגלריה
שחקני ברצלונה
שחקני ברצלונה
שחקני ברצלונה
(רויטרס)
ברצלונה כבר לא תזכה בתואר העונה אחרי שריאל מדריד הוכרזה סופית כאלופת ספרד בשבת. כרגע המטרה של הבלאוגרנה היא לסיים במיקום הגבוה ביותר שאפשר, כי מעבר ליוקרה מדובר גם בהרבה כסף על הפרק לקופת המועדון מההשתתפות בליגת האלופות בעונה הבאה וגם מהסופר קאפ הספרדי.
בארבעת המשחקים הקרובים בארסה תשחק על לא פחות מ-50 מיליון אירו, סכום אדיר במיוחד למועדון שנמצא במשבר כלכלי. השתתפות במפעל האירופי הבכיר יכולה להיות שווה לפחות 42 מיליון אירו, במקרה והקבוצה תעפיל לרבע הגמר, שלב אליו במועדון מייעדים בכל עונה בהתחשב בתקציב הרחב.
בעונה הנוכחית, קבוצה שהעפילה לשלב הבתים קיבלה 15.6 מיליון אירו, כשבנוסף נכנס כסף גם מהתוצאות שהיא משיגה: 2.8 מיליון אירו לניצחון ו-900 אלף אירו לתיקו. העפלה לשמינית הגמר שווה 9.6 מיליון אירו ולרבע עוד 10.6 מיליון. המנצחת תזכה בעוד 32.5 מיליון אירו, אבל ספק אם לשם בארסה מכוונת.
2 צפייה בגלריה
חשוב לסיים במקום השני. שחקני ברצלונה
חשוב לסיים במקום השני. שחקני ברצלונה
חשוב לסיים במקום השני. שחקני ברצלונה
(רויטרס)
כרגע, בעקבות הניצחון האחרון על מיורקה והמעידה האחרונה של בטיס, בארסה שתפגוש את האנדלוסים בבניטו ויימארין במחזור הבא בהחלט מתקרבת למטרה שלה לשחק בצ’מפיונס, אבל היא שואפת להגיע גם לסופר קאפ ולשם כך היא צריכה לסיים כסגנית. השתתפות בטורניר שווה כשמונה מיליון אירו.
למעשה, בארסה כאמור משחקת על בין 50 ל-80 מיליון אירו, כשמזכויות השידור במפעלים המדוברים הקבוצה תשיג סכום שיקרב את ההכנסה הכוללת ל-100 מיליון אירו. הקטלונים צפויים לבצע רכש משמעותי בקיץ ולמועדון תהיה חשובה ההכנסה מהמקום השני כדי לבצע את ההחתמות אליהן הוא שואף.
ניתן להאזין לפרק גם דרך אפליקציית Spotify ואפליקציות הפודקאסטים של אפל ושל גוגל.