3 צפייה בגלריה
שחקני ברצלונה ושאראס
שחקני ברצלונה ושאראס
שחקני ברצלונה ושאראס
(האתר הרשמי של ברצלונה)
סוף דרמטי לסדרה נהדרת. המשחק החמישי והמכריע בסדרת רבע גמר הפלייאוף של היורוליג שוחק הערב (שלישי) וסיפק קרב מסקרן ומלחמה ספורטיבית מרתקת על הפרקט, בין שתי קבוצות נפלאות שהגיעו ב-2:2 למשחק שובר השווין על אדמת ספרד.
ברצלונה אירחה הערב בפלאו באולגרנה את באיירן מינכן וגברה עליה בתוצאה 72:81 בזכות רבע שלישי גדול, בו מחצה את האורחת 13:29, וערב קליעה נפלא של ניקולאס לפרוויטולה, שבלט עם 26 נקודות.
הקטלונים של שארונאס יאסיקביצ'יוס, הופיעו למשחק הקריטי הערב לעיני הקהל הביתי התומך עם הגב אל הקיר, לאחר ההפסד בגרמניה בשבוע שעבר שהחזיר את הסדרה למשחק חמישי בספרד, בידיעה ברורה שהלחץ עליהם וההפסד יסיים את העונה האירופית שלהם מוקדם מהצפוי ובאופן מאכזב מאוד.
התעלות של ניקולאס לפרוויטולה וניקולה מירוטיץ’ שלהטו עם 26 ו-20 נקודות בהתאמה, לצד הגנת ברזל ברבע השלישי, שעצרה את הבווארים על 13 נקודות בלבד, הבטיחו לספרדים את הניצחון והכרטיס היוקרתי לפיינל פור של המפעל.
3 צפייה בגלריה
שאראס
שאראס
שאראס
(רויטרס)
מן העבר השני, שחקניו של אנדראה טרינקיירי הופיעו למשחק בהרכב חסר וללא לחץ, וידעו שניצחון חוץ שלהם יהוה הפתעה ענקית, והמשך מרשים לעונה אירופית מכובדת. הגרמנים ידעו שאם ברצונם להמשיך את המסע האירופי עליהם לנצח את מוליכת הליגה הספרדית בביתם. לצערם, תצוגה התקפית חלשה ברבע השלישי בו נחנקו מול הגנת הברזל של ברצלונה, עלתה להם במשחק וסיימה את דרכם ביורוליג.
3 צפייה בגלריה
אנדראה טרינקיירי
אנדראה טרינקיירי
אנדראה טרינקיירי
(איציק בלניצקי)
בעקבות הניצחון עלתה ברצלונה לפיינל פור היורוליג לאחר 2:3 בסדרה על באיירן מינכן, שמסיימת עונה אירופית מרשימה מבחינתם ונשארת עם המחמאות אך נפרדת מהמפעל.