2 צפייה בגלריה
רפאל ליאו חוגג
רפאל ליאו חוגג
רפאל ליאו חוגג
(רויטרס)
רפאל ליאו הלוהט יהפוך להיות אחת המטרות הראשיות של מילאן לעונות הבאות. חוזהו של הכוכב הפורטוגלי מסתיים ב-2024 ומילאן יודעת שכדי להישאר בטופ האיטלקי היא תצטרך לשמור שחקנים מהסוג הזה, אולם בינתיים היא עומדת בפני קרב לא פשוט בהתחשב בעניין שהשחקן מייצר ברחבי אירופה.
דווח היום (שלישי) בתקשורת האיטלקית שהרוסונרי מודעים לעניין האמיתי בקיצוני המוכשר בן ה-22 מחוץ לארץ המגף ולכן הם מקווים להחתים אותו על חוזה חדש. כעת המכשול העיקרי הוא בקשת השכר שלו: סוכנו, ז'ורז'ה מנדש, דוחף כעת ל-5 מיליון אירו לעונה ומשכורת נוספת, דרישה שהמילאנזים לא בטוחים לגביה.
מילאן תצטרך להחליט מהר, שכן קבוצות כמו מנצ'סטר סיטי וניוקאסל יונייטד מתעניינות בצעיר המוכשר, מה שמעמיד את האדומים-שחורים במקום קשה. בנוסף, הדיווחים מספרים שחידוש החוזה של ליאו תלוי הרבה בשאלה – האם קרן ההשקעות הבחריינית ‘Investcorp’ תשלים את ההשתלטות על המועדון או לא. אם זה אכן ייצא לפועל, למועדון יהיה כנראה מספיק כסף כדי לעמוד בבקשתו.
2 צפייה בגלריה
עונת שיא. ג'רארד דאולופאו
עונת שיא. ג'רארד דאולופאו
עונת שיא. ג'רארד דאולופאו
(רויטרס)
עוד דווח במילאנו, שהקבוצה מתעניינת כעת בג'רארד דאולופאו, שחקן הכנף המצטיין של אודינזה. דאולופאו מציג עונת שיא מצידו עם 12 שערים ו-4 בישולים ב-31 משחקים. לפי הדיווחים, פאולו מאלדיני, אגדת העבר של המועדון ופרדריקו מסארה מהצוות המקצועי, עוקבים כבר לא מעט זמן אחרי הספרדי שחוזהו מסתיים ב-2024. במקביל, באיטליה מעריכים שאודינזה תרצה למכור אותו עוד לפני ולא לשחררו כשחקן חופשי.