2 צפייה בגלריה
דיאז חוגג את השער השני
דיאז חוגג את השער השני
דיאז חוגג את השער השני
(רויטרס)
ליברפול פגשה הערב (שלישי) את ויאריאל והצליחה להשלים את העבודה בדרך לגמר ליגת האלופות. ההתחלה ממש לא הייתה קלה עבור יורגן קלופ ושחקניו, שרשמו מחצית ראשונה רעה וירדו בפיגור 2:0. בהמשך, פביניו צימק, רובן דיאס וסאדיו מאנה השלים מהפך שלקח את האנגלים כל הדרך לשלב הבא (2:5 לליברפול בסיכום).
נחזור אחורה. עד כמה המחצית הראשונה של ליברפול הייתה רעה? ראשית, השער שספגה היה הכי מוקדם שלה בליגת האלופות מאז אפריל 2018. הפעם היה זה בואליי דיה שכבש אחרי 2 דקות ו-51 שניות. לפני ארבע שנים הייתה זו מנצ’סטר סיטי שהבקיעה מול האדומים אחרי דקה ו-57 שניות.
בנוסף, ליברפול נגעה רק שלוש פעמים בכדור בתוך הרחבה בחצי הראשון, כאשר זהו מספר הנגיעות הנמוך ביותר שלה העונה בכל המסגרות בתוך ה-16. כמו כן, היא לא איימה כלל ב-45 הדקות הראשונות של המשחק. כל זה הוביל לכך שליברפול ירדה למחצית בפיגור כפול לראשונה העונה.
2 צפייה בגלריה
פאביניו מול אטיין קאפו
פאביניו מול אטיין קאפו
פאביניו מול אטיין קאפו
(רויטרס)
ומה בנוגע לוויאריאל? אחרי שכבשה את השער השני, היא סגרה רצף נהדר של שער בכל שבע הבעיטות האחרונות שלה למסגרת בליגת האלופות. זה החל עם מול יובנטוס (שלוש בעיטות ושלושה שערים), לאחר מכן מול באיירן מינכן (שתיים) ועוד שתיים נגד ליברפול.
מכאן נעבור לניצחון של ליברפול. ראשית, רק תומאס מולר (21) וקיליאן אמבפה (19) בישלו העונה יותר שערים מטרנט אלכסנדר-ארנולד (18). ליברפול נכנסה לגמר ליגת האלופות העשירי שלה אי פעם, כאשר היא עדיין מתחת לריאל מדריד (16), מילאן (11) ובאיירן מינכן (11). בנוסף, האדומים יכולים להשוות את מספר הזכיות למילאן עם 7. הראשונה, כמובן, היא ריאל מדריד עם 13.
שימו לב לנתון הבא: ליברפול כבשה העונה 139 שערים ב-57 משחקים בכל המסגרות, זהו המאזן הגבוה ביותר בהיסטוריה שלה. מאנה, שכבש את הגול השלישי, הבקיע כעת יותר מדידייה דרוגבה והפך לגדול המבקיעים בשלב הנוקאאוט של המפעל לשחקנים מאפריקה עם 15 כאלו. למוחמד סלאח יש 11 שערים ולסמואל אטו 10.