4 צפייה בגלריה
ג'ה מוראנט מול הגנת גולדן סטייט
ג'ה מוראנט מול הגנת גולדן סטייט
ג'ה מוראנט מול הגנת גולדן סטייט
(רויטרס)
סדרות חצי הגמר האזוריות בפלייאוף ה-NBA ממשיכות להתקדם והלילה (בין שלישי לרביעי) ממפיס וגולדן סטייט סיפקו עוד מותחן אדיר, בסיומו הגריזליס חזרו לעניינים ואיזנו ל-1:1 עם 101:106 אדיר, כשג’ה מוראנט סיפק הופעה לפנתאון, בסדרה שמתפתחת להיות בלתי נשכחת בפני עצמה. במשחק השני, בוסטון השוותה גם היא ל-1:1 מול מילווקי, אך עשתה זאת בקלות אחרי שלא הותירה לאלופה סיכוי בגארדן TD עם 86:109 גדול.

ממפיס – גולדן סטייט 101:106 (1:1 בסדרה)

כדורסל ברמת גימור מושלמת, עצבים, הרחקות, משחקים צמודים ושני כוכבי על. סדרת חצי גמר המערב מספקת עד כה את כל המרכיבים לאקשן מושלם, כשהפעם המארחת הייתה זו שיצאה עם ידה על העליונה, רגע לפני שעובדים לסן פרנסיסקו. כמו במשחק מספר 1, גם הפעם קיבלנו הרחקה מוקדמת, כשלנעליו של דריימונד גרין נכנס דילון ברוקס, שהוריד את גארי פייטו ג’וניור אל הפרקט עם עבירה גסה וסיים את חלקו כבר בשלב מוקדם של הרבע הראשון. סטיב קר ושחקניו לא קיבלו את העבירה בעין יפה והעניינים על הפרקט התחממו, כשמאמן גולדן סטייט נתפס מסנן קללות לעבר ברוקס וגרין הגיב באצבע משולשת.
ג’ה מוראנט הבין שהוא יצטרך לקחת על עצמו עוד יותר בעקבות הרחקת ברוקס וכרגיל, נענה לאתגר והוביל את המארחת ל-25:33 בתום 12 הדקות הראשונות. הרבע השני היה של הווריירס שהצליחו לצמק ל-56:51 עם הירידה להפסקה ובתום הרבע השלישי הם כבר איזנו את התוצאה (77:77), לקראת 12 דקות אחרונות דרמטיות במיוחד.
4 צפייה בגלריה
סטף קרי וג'ה מוראנט בשיחה צפופה
סטף קרי וג'ה מוראנט בשיחה צפופה
סטף קרי וג'ה מוראנט בשיחה צפופה
(רויטרס)
4:30 דקות לסיום, שלשה של קרי קבעה יתרון ארבע לאורחת (91:95) והכניסה את האוהדים באולם ללחץ, אך מוראנט דווקא ידע לשמור על הרוגע והצליח להפוך ל-97:98 עם שלשה גדולה בסטפ בק, כשנותרו פחות מ-2:30 דקות לסיום. קרי הגיב עם שתיים משלו, אך ג’ה שוב סיפק תשובה מהירה והעלה את ממפיס ל-99:100. את היתרון הזה ממפיס כבר לא איבדה, כשהכוכב שלה כיפר לחלוטין על החטאת הזירה המכריעה במשחק מספר 1, כשהשלים 15 נקודות רצופות ב-4 הדקות האחרונות במשחק, כל הדרך ל-101:106 אדיר. את המשחק כולו סיים מוראנט עם 47 בהופעת פלייאוף פשוט בלתי נשכחת. בצד השני, 27 של קרי היו קצרות מלהושיע את הווריירס בפעם הזו.

בוסטון – מילווקי 86:109 (1:1 בסדרה)

אחרי שאיבדו את הביתיות המקומיים ידעו שהפסד נוסף מול הקהל שלהם יכניס אותם לבור ממנו יהיה קשה מאוד לצאת. למרות שעלו לפרקט עם הגב אל הקיר, המארחים פתחו בסערה ועלו ל-3:18, בדרך ל-21:32 בתום 12 הדקות הראשונות. לבאקס לא הייתה תשובה לאינטנסיביות של ג’ייסון טייטום וחבריו שעד להפסקה כבר העלו את ההפרש שלהם ל-25 נקודות (40:65).
4 צפייה בגלריה
ג'ייסון טייטום בטירוף
ג'ייסון טייטום בטירוף
ג'ייסון טייטום בטירוף
(רויטרס)
האלופה עוד ניסתה לייצר קאמבק אבל הכי קרוב שהיא הגיעה היה פיגור 12 במהלך הרבע הרביעי, כך שהניצחון הירוק לא באמת עמד בספק לאורך כל שני הרבעים האחרונים. אחד הגורמים שעשו את ההבדל הפעם היו הקליעה משלוש, כשבוסטון צלפה 20 כאלה מתוך מתוך 43 ניסיונות (46.5%), בעוד מילווקי רשמה ערב מזוויע מחוץ לקשת עם 3 מ-18 (16.7%).
4 צפייה בגלריה
יאניס אנטטוקומפו מול הגנת בוסטון
יאניס אנטטוקומפו מול הגנת בוסטון
יאניס אנטטוקומפו מול הגנת בוסטון
(רויטרס)
ג’יילן בראון (30 נקודות) וטייטום (29) הובילו את המנצחת עם הופעה אישית נהדרת של כל אחד לחוד ושיתוף פעולה מוצלח, 28 של יאניס אנטטוקומפו בצד השני לא הספיקו הפעם לחבורה מוויסקונסין.