2 צפייה בגלריה
ואצ’לב יורצ’קה
ואצ’לב יורצ’קה
ואצ’לב יורצ’קה
(רויטרס)
האליפות השנייה ברציפות של מכבי חיפה נמצאת כבר על סף דלתו של המועדון, ואיתה גם ההופעה הצפויה במוקדמות ליגת האלופות בקיץ. אמש (שלישי) הירוקים התבשרו כי הם יחלו את מוקדמות ליגת האלופות בסיבוב השני ולא בראשון, בשל העפלת ליברפול לגמר על חשבון ויאריאל. הסיבה היא שהזוכה הבאה בצ'מפיונס - האנגלים, ריאל מדריד או מנצ'סטר סיטי - כבר העפילו לשלב הבתים בעונה הבאה דרך הליגה, מה שהוביל לשינויים במפעלים האירופיים, שאחד מהם משפיע על הירוקים. ההסבר המלא כאן.
כדי לעמוד באתגר, ברק בכר יודע שהוא יצטרך לחזק את הסגל בצורה משמעותית ובהתאם לכך בצ’כיה דווח כי הירוקים עוקבים אחרי מלך שערי הליגה המקומית, ואצ’לב יורצ’קה, שמסיים חוזה בתום העונה במדי סלובאקו. יחד עם האלופה, צוין שהחלוץ בן ה-27 זוכה להתעניינות גם מצידן של הקבוצות הגדולות בצ’כיה – סלאביה פראג, ספרטה פראג ו-ויקטוריה פלזן, כמו גם מהליגה הטורקית. ב-37 משחקים העונה בכל המסגרות, הוא כבש 19 שערים.
בנוגע לעונש שספגה מכבי חיפה לקראת המשחק מול מכבי תל אביב, לפיו היציע הצפוני יהיה סגור, החליטו במועדון הירוק להקפיא כרגע את מכירת הכרטיסים ליציע הדרומי, בו ניתן יהיה לאכלס 5,000 מתוך 8,000 המנויים של היציע שלא ייפתח.
אוהדי מכבי חיפה, שביקשו דיון חוזר, קיבלו את מבוקשם וביום ראשון בית המשפט המחוזי בחיפה ידון בכך. במקביל, הירוקים מקווים שבית הדין של ההתאחדות לכדורגל ישנה את החלטתו. אם ההחלטה לא תשתנה, 3,000 מנויי ייאלצו להישאר מחוץ למשחק, בו הירוקים עשויים לחגוג זכייה באליפות.
העובדה שהפועל באר שבע ספגה, על עבירה דומה של הדלקת אבוקות במשחק חצי הגמר הגביע מול מכבי ת"א, עונש שונה במהות מזה של מכבי חיפה, הצליחה להרתיח את האוהדים, שחלקם הקטן הגיע להפגין ביום שני האחרון מול משרדי ההתאחדות לכדורגל. במידה והעונש יידחה למשחק אחר, או יבוטל, חיפה תפתח את המכירה.
2 צפייה בגלריה
אוהדי מכבי חיפה
אוהדי מכבי חיפה
אוהדי מכבי חיפה
(עמרי שטיין)
לצד סגירת הצפוני, צריך לזכור שחלק המונה 1,000 מקומות ביציע הדרומי ייסגר גם הוא לצורך חציצה בין מחנות האוהדים. במישור המקצועי, לקראת המשחק מול הפועל ב"ש, שעשוי להיות משחק האליפות של הירוקים, ייעדר שון גולדברג המוצהב.
ניתן להאזין לפרק גם דרך אפליקציית Spotify ואפליקציות הפודקאסטים של אפל ושל גוגל.