2 צפייה בגלריה
ג'ה מוראנט בטירוף
ג'ה מוראנט בטירוף
ג'ה מוראנט בטירוף
(רויטרס)
אחרי שג’ה מוראנט החטיא עם הבאזר במשחק הראשון בסדרה, הלילה (בין שלישי לרביעי) הוא לקח את ההתמודדות על כתפיו והוביל את ממפיס ל-101:106 על גולדן סטייט ול-1:1 ביניהן בחצי גמר המערב פלייאוף ה-NBA.
הכוכב של הגריזליס קלע את 15 הנקודות האחרונות של קבוצתו בדרך למשחק מפלצתי של 47 נקודות, והפך לשחקן השלישי בתולדות הליגה הטובה בעולם שיש לו יותר ממשחק אחד של +45 נקודות בפלייאוף לפני שמלאו לו 23 שנים. רק שני שחקנים עשו זאת לפניו: לברון ג'יימס וקובי בראיינט.
מוראנט התייחס להתמודדות: "ההפסד במשחק הראשון היה אצלי בראש, ברור שגם ההחטאה של את הלייאפ בסיום. כשהגעתי היום, אמרתי לעצמי שאנחנו צריכים ניצחון ואנחנו הולכים להשיג אותו. פשוט לקחתי על עצמי את המשחק ועשיתי מה שצריך לעשות בשבילנו”.
במהלך הרבע הראשון דילון ברוקס ביצע עבירה מכוערת על גארי פייטון השני, ומאמן הווריורס, סטיב קר, היה ביקורתי בסיום: “עבירה מלוכלכת. ברוקס שבר את המוסכמות. ככה אני רואה את זה”. ההערכה הראשונית היא כי פייטון סובל משבר במרפק והוא צפוי להחמיץ את שארית העונה.
2 צפייה בגלריה
דילון ברוקס
דילון ברוקס
דילון ברוקס
(רויטרס)
בעניין אחר, טיילר הירו, שחקנה הצעיר של מיאמי היט זכה בתואר השחקן השישי של העונה הסדירה. קווין לאב (קליבלנד) הגיע למקום השני וקאם ג’ונסון (סאנס) השלים את הפודיום עם המקום השלישי.