1 צפייה בגלריה
ליאו מסי
ליאו מסי
ליאו מסי
(רויטרס)
ריאל מדריד העפילה לגמר ליגת האלופות בסיום לילה מטורף בסנטיאגו ברנבאו, כאשר גברה 1:3 על מנצ’סטר סיטי בגומלין חצי הגמר. הקבוצה של קרלו אנצ’לוטי הייתה בפיגור בדקה ה-90 והייתה זקוקה לשני שערים כדי לכפות הארכה – וזה בדיוק מה שעשתה. אנשי הכדורגל בעולם פשוט נדהמו מהקאמבק של הלבנים בפעם המי יודע כמה לאורך ההיסטוריה.
סרחיו אגוארו חשף במהלך המשחק שליאו מסי סימס לו לאחר השער השלישי של המארחת, אותו הבקיע קארים בנזמה בהארכה: “תפסיק להתבדח, אתה צוחק עליי, אין מצב שזה אמיתי”. מוחמד סלאח, שאמר לאחר ניצחונה של ליברפול שהוא מעוניין לפגוש את הלבנים, צייץ: “יש לנו חשבון פתוח לסגור”.
טוני קרוס צייץ מספר סמיילים מתפקעים מצחוק לאחר ההתמודדות והוסיף באינסטגרם בהלצה לגבי ריאל: “הקבוצה הזאת היא פשוט בדיחה”. פטריס אברה בחר לעקוץ את מנצ’סטר סיטי שמעולם לא זכתה בליגת האלופות וספרטק מוסקבה שידועה בתור קבוצה שמטרילה לעיתים קרובות ברשת עקצה: “יש לנו אותה כמות של זכיות בצ’מפיונס כמו מנצ’סטר סיטי”.
גם לוקה דונצ’יץ’ וחביב נורמגומדוב שידועים בתור אוהדי ריאל מדריד הגיבו, כשכוכב דאלאס כתב בסטורי “רמה אחרת”, והלוחם לשעבר הוסיף: “מלכי אירופה”. דני אלבס פרגן לבלאנקוס: “כדורגל זה כמו החיים, אין דבר כזה מזל. או שאתה שולט במשחק או שהמשחק שולט בך. מה הכדורגל היה בלי הברזילאים?”
סטיב מקמנמן, שחקן הקבוצה לשעבר, סיכם זאת יפה: “רצינו שסיטי תנצח כדי שיהיה גמר כל אנגלי, אבל הם הדפיסו מראש חולצות עליהן נכתב ‘קדימה לגביע ה-14’, זה אומר הכול על המועדון הזה”.