1 צפייה בגלריה
מסדר הכבוד שערכה בארסה לריאל ב-2008
מסדר הכבוד שערכה בארסה לריאל ב-2008
מסדר הכבוד שערכה בארסה לריאל ב-2008
(רויטרס)
את הקלאסיקו שנערך בחודש מאי 2008, בברצלונה לא ממש רוצים לזכור ובריאל מדריד לא יכולים לשכוח. הקטלונים ערכו אז 'פאסיו' (מסדר כבוד) ליריבה המושבת שזכתה באליפות כשסרחיו ראמוס, ראול, פפה וחבריהם יצאו מהמנהרה בסנטיאגו ברנבאו ועברו בין שני טורים שהורכבו משחקני הבלאוגרנה. ואז, במשחק עצמו, הבלאנקוס לא ריחמו על בארסה וחגגו על חשבונה עם 1:4 ביתי. מאמנה הנוכחי, צ’אבי, שיחק אז והיה שותף גם למחווה ההיא.
בעונה שלאחר מכן בארסה סגרה חשבון עם ריאל כשפפ גווארדיולה, שמונה למאמן בקיץ 2008, הוביל אותה לעונה בלתי נשכחת, כולל 2:6 מוחץ בברנבאו. כך או כך, נושא מסדר הכבוד עלה לכותרות בספרד בימים האחרונים מכיוון שאתלטיקו מסרבת לערוך אותו לאלופת ספרד בדרבי שייערך ביום ראשון (22:00, שידור חי בערוץ ONE).
בארסה דווקא כן תקיים מסדר כבוד במחזור הקרוב, אבל כמובן לא מול ריאל, אלא מול בטיס, אצלה יתארחו הקטלונים יום לפני כן באותה השעה. הסיבה: הזכייה של חואקין וחבריו בגביע המלך. ב'מונדו דפורטיבו' דווח שהשחקנים וצוות האימון שוחחו על כך בחדר ההלבשה והחליטו לערוך את מסדר הכבוד לבטיס.
אגב, בטיס עצמה ערכה בעבר מסדר כבוד לבארסה - זה קרה במאי 2016 לכבוד הזכייה של הקטלונים באליפות. ריאל סירבה לקיים מסדר כבוד ליריבתה המושבעת ב-2018 אחרי שב-2017 בארסה לא הייתה מוכנה לעשות את המחווה לבלאנקוס עם זכייתם בגביע העולם למועדונים.
ניתן להאזין לפרק גם דרך אפליקציית Spotify ואפליקציות הפודקאסטים של אפל ושל גוגל.