2 צפייה בגלריה
רומן אברמוביץ'
רומן אברמוביץ'
רומן אברמוביץ'
(רויטרס)
סאגת מכירת צ’לסי על-ידי רומן אברמוביץ’ ממשיכה לעורר הדים בבריטניה. אחרי שאמש דווח כי המכירה נמצאת בסכנה עקב דרישתו של אברמוביץ’ לכיסוי חוב, הערב (חמישי) פרסם דוברו של אברמוביץ’ הודעה באתר הרשמי של צ’לסי, בה הוא דוחה את הדיווחים הללו.
ההודעה של דוברו של הבעלים כללה שתי נקודות, ששתיהן התייחסו לפרסומים בתקשורת הבריטית. העניין הראשון שהבהיר הדובר הוא שכוונותיו של אברמוביץ’ לגבי מסירת כל הכספים שהוא יקבל ממכירת צ’לסי לצדקה לא השתנו וזו עדיין כוונתו, בניגוד לפרסומים שטענו אחרת.
הנקודה השנייה התייחסה לשאלת כיסוי החוב והחזרת ההלוואה, ובה נכתב כך: “מר אברמוביץ’ לא ביקש ששום הלוואה תשולם לו בחזרה – טענות כאלה הן שקריות לחלוטין, כמו גם טענות לפיהן מר אברמוביץ’ העלה את מחירו של המועדון ברגע האחרון. כחלק ממאמציו של מר אברמוביץ’ למצוא רוכש טוב לצ’לסי, הוא עודד כל אחד מהמציעים לאורך התהליך הזה להתחייב להשקיע במועדון, כולל באקדמיה, בקבוצת הנשים, בפיתוח הכרחי של האצטדיון וכן בשימור העבודה של קרן צ’לסי.
2 צפייה בגלריה
רומן אברמוביץ'
רומן אברמוביץ'
רומן אברמוביץ'
(רויטרס)
“בעקבות סנקציות והגבלות נוספות שהוטלו על מר אברמוביץ’ על-ידי בריטניה מאז שהוא הודיע על כוונתו למכור את המועדון, גם ההלוואה הפכה לכפופה לסנקציות, מה שמחייב אישורים נוספים. זה אומר שהכספים יוקפאו ויהיו תחת הליך משפטי שינוהל על-ידי הרשויות. הכספים האלה עדיין מסומנים עבור הקרן. הממשלה מודעת להגבלות הללו וכן למשמעויות המשפטיות שלהן. כדי להיות ברורים, למר אברמוביץ’ אין כל גישה או שליטה על הכספים הללו ולא תהיה לו כל גישה או שליטה עליהם גם לאחר המכירה. למרות השינוי בנסיבות מאז ההודעה הראשונית – הוא נותר מחויב למצוא רוכש טוב עבור צ’לסי ולוודא שההכנסות יופנו למטרות טובות”.