3 צפייה בגלריה
שחקני מכבי תל אביב
שחקני מכבי תל אביב
שחקני מכבי תל אביב
(איציק בלניצקי)
מכבי תל אביב תצא היום (שבת, 19:30) למשחק “ביתי” באצטדיון סמי עופר, זכר לרדיוס אשר ספגה הקבוצה מבית הדין של ההתאחדות לכדורגל ושלושה ימים לפני המשחק באותו האצטדיון מול מכבי חיפה. הצהובים ינסו לחזור אל מסלול הניצחונות אחרי ההפסד המביך מול בני סכנין בדוחא במחזור הקודם. מי שנכלל בסגל הוא אוראל באיה, שחקן הכנף הצעיר (שנתון 2004) של קבוצת הנוער, כאשר מלאדן קרסטאיץ’ ממשיך לתת קרדיט לצעירים של הקבוצה, זאת לאחר שגם אוסקר גלוך זכה לדקות רבות לאחרונה ואף כבש.
הרכב מכבי ת”א: דניאל פרץ, אנדרה ז’ראלדש, ז’וסוואה סה, אנריק סבוריט, אופיר דוידזאדה, אייל גולסה, אבי ריקן, דן גלזר, אילון אלמוג, ג’ורג’ה יובאנוביץ’ וסטיפה פריצה.
הרכב מכבי נתניה: דני עמוס, שי קונסטנטין, עומרי גאנדלמן, פלאמן גלאבוב, זלאטן סאחוביץ’, עדן קארצב, אביב אברהם, אמיר ברקוביץ’, גויאגון פארפה, פטריק טוומאסי ואיגור זלאטנוביץ’.
בימים אלה ממשיכים ג’ק אנגלידיס וברק יצחקי בהכנת הסגל לעונה הבאה כאשר מאמן חדש וכמובן חיזוק על הפרק, ומאז תחילת השבוע שניהם עשו את דרכם ללונדון, שם על פי הערכות צפויים היו להיפגש עם מאמן המועמד לתפקיד.
3 צפייה בגלריה
ג'ק אנגלידיס וברק יצחקי
ג'ק אנגלידיס וברק יצחקי
ג'ק אנגלידיס וברק יצחקי
(ראובן שוורץ)
בכל הנוגע למשחק מול נתניה, במועדון מבינים שהם עומדים בפני התמודדות עם הקבוצה הכי חמה בפלייאוף, אחרי שזו הביסה את מכבי חיפה ואת הפועל באר שבע 0:3. מלאדן קרסטאיץ’ ניסה לדרבן את השחקנים מאז ההפסד לסכנין, כאשר במכבי ת”א מבינים ש”נגד נתניה נצטרך לשנות את הגישה שלנו על הדשא, אי אפשר להניע נגדם כדור כמו שאנחנו אולי רוצים ושואפים. הם לוחצים גבוה ברמה מאוד גבוהה, נצטרך לדעת לשחק אחרת”. המאמן מצידו ביקש מהשחקנים לשים הכל מאחוריהם ולתת הכל על מנת לסיים את ארבעת המשחקים שנותרו בטעם טוב.
3 צפייה בגלריה
מלאדן קרסטאיץ'
מלאדן קרסטאיץ'
מלאדן קרסטאיץ'
(עמרי שטיין)
בכל הנוגע לסגל השחקנים למשחק, שרן ייני ייעדר אחרי שספג מכה בראשו במשחק הקודם. דן ביטון עדיין לא החלים מפציעת הקרסול שלו וכלל לא ברור אם יספיק לחזור לשחק העונה. אבי ריקן שהושאר מחוץ לסגל לדוחא אחרי שסובב את הקרסול באימון ובהחלטת הצוות המקצועי נקבע כי לא ישחק, צפוי לשוב לסגל של קרסטאיץ’ ולחזור להרכב מול אחת הקבוצות נגדה כבש כבר בפלייאוף העליון. גם מתן בלטקסה שריצה עונש הרחקה צפוי לשוב גם כן. לקרסטאיץ’ מספר התלבטויות בעיקר בהגנה ובקישור לגבי עמדות המגן הימני, המגן השמאלי והאם לפתוח אם גולסה או קניקובסקי.
ניתן להאזין לפרק גם דרך אפליקציית Spotify ואפליקציות הפודקאסטים של אפל ושל גוגל.
שרצקי מקבל את פרס ישראל