4 צפייה בגלריה
אליניב ברדה
אליניב ברדה
אליניב ברדה
(מיכה בננו)
הפועל באר שבע תארח הערב (שבת, 20:30) את מכבי חיפה בידיעה שהפסד יעלה לה סופית בתואר האליפות. הדרומיים מגיעים לאחר תבוסת 3:0 מול מכבי נתניה, כשהם בסגל חסר – אנדרה מרטינש ודנילו אספרייה שנפצעו במשחק האחרון בספק גדול מאוד, וגם איתי שכטר צפוי להחמיץ את ההתמודדות בגלל מתיחה בשריר הארבע ראשי. המאמן אליניב ברדה התייחס למפגש במסיבת עיתונאים.
“העיקר זה לשחק כדורגל יותר טוב ולשפר את איכות המשחק שלנו. בזה התמקדנו כל השבוע, כמו לפני כל משחק, אנחנו רוצים לקחת שלוש נקודות ואת זה ננסה לעשות. התבשרנו שגורדנה קרע את הצולבת וזה מאוד מאכזב, הוא נכנס לכושר מצוין ועזר לנו מאוד. מאחל לו הצלחה מהירה, דנילו ואנדרה סובלים מפציעות בשריר האחורי, בנוסף לעוד פצועים ו-ויטור שהורחק. נתייחס למי שמשחק ויכול לתת את הכול, בשביל זמנים כאלה יש סגל רחב”, אמר אליניב ברדה.
“גם המשחק בנתניה היה חשוב עבורנו והחזרנו 1,500 איש מאוכזבים. כל משחק הוא חשוב, אני רוצה לנצח בכולם וככה גם בזה. נתניה כבר מאחורינו, ישבנו, סיכמנו וניתחנו עם השחקנים מה לא עבד, ועכשיו מתרכזים במשחק הקרוב. הגמר יהיה שונה לחלוטין, חשוב לעבור את משחק הליגה בצורה טובה, צריכים להגיע אליו במומנטום טוב, אין הוקוס פוקוס בכדורגל וצריכים להיכנס לכושר קבוצתי טוב”, אמר המאמן.
4 צפייה בגלריה
אליניב ברדה
אליניב ברדה
אליניב ברדה
(עמרי שטיין)
“בכל משחק אני עולה עם ההרכב הכי חזק שעומד לרשותנו, גם בסכנין שאלו למה החלפתי, וכולם נוכחו לדעת שיש סיבה לכך, עובדתית נפצעו שלושה שחקנים וצריכים לנהל את הסגל בצורה נכונה”, סיכם.
השוער עומרי גלזר הוסיף: “היה משחק פחות טוב, למדנו מטעויות וממשיכים הלאה, חושבים על מכבי חיפה. יש קשר חברי עם שחקני מכבי חיפה, אבל אני מקצוען וספורטאי, אני רוצה לנצח בכל משחק. אנחנו תמיד רוצים לשמח את הקהל ולנצח בכל משחק. היינו בשני משחקים פחות טובים שלא הצלחנו לנצח בהם, למדנו מזה וממשיכים קדימה”.
4 צפייה בגלריה
עומרי גלזר
עומרי גלזר
עומרי גלזר
(איציק בלניצקי)
השוער הוסיף: “אנחנו רוצים להיות חזקים ואגרסיביים, במיוחד בבית מול הקהל, נעשה הכול כדי לנצח. מיגל ויטור ספורטאי ענק ומקצוען אמיתי, אושר גדול שהוא קיבל אזרחות, יש לנו ארבעה בלמי נבחרת בסגל וגם בלי מיגל נסתדר”.
4 צפייה בגלריה
עומרי גלזר ואליניב ברדה
עומרי גלזר ואליניב ברדה
עומרי גלזר ואליניב ברדה
(מיכה בננו)