2 צפייה בגלריה
ארטיום דולגופיאט עם המדליות  (מערכת ONE)
ארטיום דולגופיאט עם המדליות  (מערכת ONE)
ארטיום דולגופיאט עם המדליות (מערכת ONE)
(באדיבות איגוד ההתעמלות בישראל)
סדרה של תחרויות יוקרתיות בדרך לישראל? לראשונה, איגוד ההתעמלות מעוניין לארח את אליפות אירופה בהתעמלות מכשירים ב-2025 ולקיים בארץ את תחרות גביע האתגר של הענף כבר בשנה הבאה, במקביל לתחרויות בינלאומיות נוספות בהתעמלות האמנותית, כך נודע ל-ONE.
כידוע, בחודש הבא איגוד ההתעמלות יארח את אליפות אירופה בהתעמלות אמנותית בתל אביב, אלא שהענף הישראלי שואף להביא ארצה תחרויות בינלאומיות גדולות נוספות בשנים הקרובות, גם בהתעמלות האמנותית ולראשונה גם בהתעמלות מכשירים.
הנהלת איגוד ההתעמלות אישרה להגיש מועמדות לאירוח אליפות אירופה בהתעמלות מכשירים ב-2025 בישראל - תחרות שמעולם לא התקיימה בארץ, כך שמדובר באחד מאירועי הספורט הגדולים והיוקרתיים ביותר שיתקיימו אי פעם במדינה - ולהגיש מועמדות לאירוח אליפות אירופה בהתעמלות אמנותית ב-2026, במטרה לייצר מסורת של אירוח תחרויות בענף.
2 צפייה בגלריה
איילת זוסמן ודריה אטמנוב
איילת זוסמן ודריה אטמנוב
איילת זוסמן ודריה אטמנוב
(איגוד ההתעמלות)
כמו כן, ל-ONE נודע כי ישראל כבר הגישה הצעה לאירוח תחרות גביע האתגר בהתעמלות מכשירים ב-2023, על מנת שזו תשמש כהכנה לאליפות אירופה. אם זה לא יצליח וישראל לא תזכה במכרז, במקום זאת, בכוונת האיגוד הישראלי להציע מועמדות לאירוח אליפות העולם לנערות בהתעמלות אמנותית בשנה הבאה.
ההתעמלות הישראלית נמצאת בהתקדמות מטאורית בשנים האחרונות, במיוחד אחרי הזכיות של לינוי אשרם וארטיום דולגופיאט במדליות הזהב האולימפיות בטוקיו 2020. הענף מתכוון להמשיך להתפתח, ואף לקחת על עצמו ארגון ואירוח של אירועי ספורט גדולים ונוצצים במטרה להפוך לאחת מהמדינות המשפיעות ביותר בהתעמלות העולמית.