1 צפייה בגלריה
שחקני לבאנטה חוגגים
שחקני לבאנטה חוגגים
שחקני לבאנטה חוגגים
(La Liga)
המחזור ה-35 בליגה הספרדית יצא לדרך הערב (שישי) עם מפגש מסקרן בין לבאנטה לריאל סוסיאדד, בו כל אחת משתי הקבוצות הייתה זקוקה לשלוש הנקודות, אך דווקא הקבוצה מהתחתית היא זו שיצאה עם ידה על העליונה אחרי 1:2 דרמטי. המשחק, כמו כל משחקי הליגה הספרדית, שודר בערוץ ONE למנויי HOT, מנויי yes, סלקום TV ופרטנר TV.
אחרי מחצית מאופסת, הצפרדעים פתחו נהדר את החצי השני של המשחק ובדקה ה-53 חורחה מיראמון העלה את המארחת ל-0:1 על הכחולים-לבנים. האורחת מחבל הבסקים ידעה שניצחון היה מקרב אותה לטופ ארבע, והשוותה בדקה ה-66 בזכות שער דויד סילבה, אך גונסאלו מלרו נהנה מפנדל דרמטי וקבע 1:2 יקר בדקה ה-90. בזכות הניצחון לבאנטה העלתה את מאזנה ל-29 נקודות והיא הרוויחה שלוש נקודות חשובות במאבק ההישרדות, בעוד ריאל סוסיאדד נותרה מאוכזבת עם 56 נקודות.
בליגה הצרפתית, מונאקו המשיכה ביכולת המופלאה שלה ורשמה את ניצחונה השמיני ברציפות במסגרת המקומית אחרי 1:2 על ליל. אורליאן צ’ואומני כבש את השער הראשון של ההתמודדות בדקה ה-42, אנחל גומס איזן בדקה ה-69, אך צ’ואומני השלים צמד בדקה ה-75 והעלה את קבוצתו באופן זמני למקום השני עם 65 נקודות. ליל נותרה עם 51 נקודות.
בגרמניה, ארמיניה בילפלד נותרה מתחת לקו האדום עם 27 נקודות אחרי הפסד 2:1 מאכזב לבוכום. סבאסטיאן פולסטר כבש ראשון בדקה ה-21, ג’ואקים נילסון עוד הספיק להעניק תקווה לחבורה מהמקום ה-17 בטבלה, אך שער עצמי של ג’ורג’ באלו נתן לבוכום את שלוש הנקודות, שהעלו את מאזנה ל-42 נקודות.