2 צפייה בגלריה
טוד בולי
טוד בולי
טוד בולי
(רויטרס)
עידן רומן אברמוביץ’ בצ’לסי הסתיים הבוקר (שבת) באופן סופי, אחרי שטוד בולי, יחד עם חברת קלירלייק קפיטל, חתמו על ההסכם לרכישת הבלוז וישלנו 2.5 מיליארד ליש”ט תמורתו. זה הזמן לעשות היכרות עם האיש שרכש את אלופת אירופה היוצאת בכדורגל.
בולי הוא מיליארדר אמריקאי הנחשב לאיש ה-629 בעושרו בעולם לפי "פורבס" ושווה כיום כ-4.5 מיליארד דולר. לבולי יש קשר רב לספורט. הוא משמש כבעלים של קבוצת לוס אנג’לס דודג’רס מליגת הבייסבול האמריקאית, וכמו כן מחזיק בנתח משמעותי מהבעלות בלייקרס לאחר שרכש יחד עם איש העסקים האמריקאי מאק ווקר בשנה שעברה 27% ממניות השליטה במועדון מה-NBA.
בולי הוא איש עסקים, משקיע ופילנתרופ אמריקאי. הוא מייסד, שותף, יו"ר, מנכ"ל וחבר בקרה של חברת ההשקעות ‘Eldridge Industries’. בנוסף, החל מאוקטובר 2021, הוא המנכ"ל הזמני של איגוד העיתונאים הזרים בהוליווד, שמחלק את פרס גלובוס הזהב.
2 צפייה בגלריה
טוד בולי
טוד בולי
טוד בולי
(רויטרס)
יחס עם בולי נמצאת חברת קלירלייק קפיטל, חברת השקעות שנוסדה בשנת 2006. החברה משקיעה בעיקר בטכנולוגיה, תעשיה וצרכנות. לקלירלייק יש כיום יותר מ-72 מיליארד דולר של נכסים בניהול, ומנהלי ההשקעות הבכירים שלה הובילו יחד למעלה מ-300 השקעות. בעליה של החברה הם אנשי העסקים, חוסה פליסיאנו ובהדד אגבאלי.