2 צפייה בגלריה
בית"ר טוברוק - נערים ב'
בית"ר טוברוק - נערים ב'
בית"ר טוברוק - נערים ב'
(באדיבות המועדון)
המחזור ה-31 בליגת נערים ב' – על, התקיים לו היום (שבת), כשנותרו שלושה מחזורים בלבד עד לסיום העונה הסדירה. ניצחונה של מכבי תל אביב 1:4 על הפועל רעננה משאיר אותה בחיים בכל הקשור לאליפות, אחרי שמכבי פתח תקווה הפסידה לראשונה מזה שלוש שנים למכבי חיפה 1:0.
בתחתית, בית"ר ירושלים השיגה נקודה יקרה במאבקי התחתית, ראשון לציון עדיין מתחת לקו האדום, טוברוק התרחקה עד כדי שבע נקודות מירידת ליגה. אתמול: נתניה ניצחה את חדרה, באר שבע והפועל תל אביב נפרדו בתיקו.

הפועל באר שבע – הפועל תל אביב 2:2

למזלה של באר שבע, הפועל חדרה ובני יהודה לא השיגו את מלוא הנקודות ועל כן נשארה הקבוצה מבירת הנגב במקום השמיני בטבלה כשלרשותה 43 נקודות. הפועל תל אביב נשארה במקום השישי כשלזכותה 47 נקודות. שתי הקבוצות יכולות למצוא עצמן במקום החמישי בסיום העונה, זאת בתנאי שרעננה תמשיך למעוד. איתי אביטן ושלמה איילון כבשו לזכות הפועל באר שבע, עידו שבתאי ויהל זלינגר כבשו לזכות הפועל תל אביב. משחק רביעי ברציפות ששבתאי כובש לזכותה של הפועל תל אביב.

מכבי נתניה – הפועל חדרה 3:4

הדרבי של השרון הניב שבעה שערים וניצחון חשוב למכבי נתניה, שנשרה במקום הרביעי בטבלה, אחרי ניצחונה של חיפה על מכבי פתח תקווה. יחד עם זאת, ממשיכה להיצמד למכבי תל אביב, כשהפער בין השתיים עומד על חמש נקודות בלבד, שלושה מחזורים לסיום. חדרה ירדה למקום ה-10 בטבלה. במחצית הראשונה, נתניה הייתה בשליטה מלאה כשהוליכה 1:3 בזכות שערים של עידו קופרברג, איתי מוסלי וליאן כהן. רועי מאיר צימק התוצאה בדקה ה-39. במחצית השנייה, חדרה חזרה ל-3:3 מצד משערים של אוריין בוריה, אלא שפנדל בדקה ה-80 לזכות מכבי נתניה, סגר 3:4 ליהלומים. יעקב מהרטה דייק בבעיטה מהנקודה הלבנה.

בית"ר ירושלים – בני יהודה תל אביב 1:1

הירושלמים, תחת שרביטו של חיים בן דוד, השיגו נקודה יקרה מול בני יהודה תל אביב, בזכות שער של מג'ד דחלה שקבע 1:1 בסיום. למזלה של בית"ר ירושלים, טוברוק ניצחה את הפועל ראשון לציון והשאירה אותה מתחת לקו האדום. הפער בין בית"ר ירושלים להפועל ראשון לציון עומד כעת על שתי נקודות בלבד, כשנותרו שלושה מחזורים לסיום העונה הסדירה. האם בית"ר ירושלים תעשה את הבלתי ייאמן ותישאר בליגה אחרי עונה קשה במיוחד? לבני יהודה כבש: אורי חסאן.

בית"ר טוברוק – הפועל ראשון לציון 1:2

טוברוק מתרחקת יותר ויותר מירידת ליגה, כשהפער בינה לבין ראשון לציון גדל לכדי שבע נקודות, כשבקופה נותרו תשע נקודות בלבד. ניצחון נוסף לטוברוק, בתנאי שראשל"צ תמעד, ישאיר אותה בוודאות לעונה נוספת בליגה. כרם קדח, שאינו נגמר, כבש לזכות טוברוק וכך גם דור פישל. לראשון לציון כבש עמית לרר. הכתומים מהשפלה טרם מצאו נוסחה להישארות בליגה. המצב לא מזהיר שם.

מכבי תל אביב – הפועל רעננה 1:4

מעידה נוספת היום של רעננה מערערת את המקום החמישי בטבלה, כשדולקות אחריה הפועל תל אביב, הפועל באר שבע ובני יהודה תל אביב. חניכיו של ציון כהן לא התקשו במיוחד מול החבורה של יפתח מרקוביץ' וניצחו 1:4 משערים של נדב הבר (צמד), סתיו לוי ויואב חוניו. גבריאל פדלון צימק התוצאה. הצהובים עדיין שמרו על חלום האליפות אחרי הפסדה של מכבי פ”ת.

מועדון ספורט אשדוד – הפועל קריית שמונה 2:0

קריית שמונה הבטיחה היום באופן רשמי את הישארותה בליגה, אחרי שניצחה את אשדוד בחוץ 0:2 משערים של ראמי בטחיש וליאם אלוק. הפער בינה לבין הפועל ראשון לציון, שנמצאת מתחת לקו האדום, עומד על 12 נקודות אחרי הניצחון היום. מי שטרם הבטיחה הישארותה, זו אשדוד, שהפער בינה לבין אותה ראשון לציון, עומד על שמונה נקודות. על הנייר, נקודה אחת בלבד מפרידה בין אשדוד להישארות בליגה. זה נראה כל כך קרוב, אחרי עונה קשה במיוחד.
2 צפייה בגלריה
הפועל קריית שמונה - נערים ב'
הפועל קריית שמונה - נערים ב'
הפועל קריית שמונה - נערים ב'
(באדיבות המועדון)

הפועל פתח תקווה – הפועל רמת גן 1:4

פתח תקווה עלתה למקום השביעי בטבלה והשאירה לעצמה סיכוי להגיע למקום החמישי והמכובד, אחרי שהביסה את הפועל רמת גן, שאפשר להגיד שכמעט וירדה היום ליגה. הפער בינה לבין מקום מבטחים, בו נמצאת בית"ר ירושלים, עומד על שבע נקודות, בעוד שנותרו רק תשע נקודות בקופה. מי שבלט היום במיוחד הוא אריאל סוויסה שכבש היום שלושער. הוסיף לחגיגה של פתח תקווה: עמית אוחנה. צימק מן העבר השני: עדי יצחק.

עירוני נשר – בני סכנין 3:0

ניצחונה של סכנין בחוץ סיבך את העניינים בתחתית הליגה, כאשר בית"ר ירושלים, הפועל ראשון לציון וסכנין עצמה מתמודדות על מקום מבטחים אחד, כשנותרו שלושה מחזורים לסיום. נשר, שירדה לליגת המשנה, ניסתה לשמור על כבודה, אך ללא הצלחה. עלי גנאים, יוסף גרה וראמי זבידאת כבשו לזכות סכנין והשאירו את הקבוצה בחיים. הפער בין סכנין לבית"ר ירושלים, שנמצאת במקום מבטחים, עומד כרגע על שלוש נקודות בלבד.
עיבוד נתונים: עמית גוכמן ומיכאל ויינרב.