1 צפייה בגלריה
ערן זהבי
ערן זהבי
ערן זהבי
(האתר הרשמי של פ.ס.וו איינדהובן)
האם ערן זהבי ישחק בבוטאפוגו בעונה הבאה? הקבוצה הברזילאית עושה את מירב המאמצים כדי להחתים את החלוץ הישראלי שיעזוב את פ.ס.וו איינדהובן בקיץ. אחרי שפורסם כי בוטאפוגו הגישה הצעה כספית משודרגת לישראלי, כעת מתברר באיזו הצעה מדובר.
לפי הדיווח, מדובר בשכר של ארבע מיליון אירו לעונה בחוזה לשנה וחצי - עד סוף שנת 2023. כמו כן, פורסם כי זהבי התרשם מההצעה ומהתנאים והודה בפני מקורביו כי הוא לא יקבל באירופה הצעה בסכומים דומים בשלב הזה של הקריירה, כשבקיץ הקרוב הוא יחגוג יום הולדת 35.
בנוסף, דווח שזהבי התייעץ עם פאולו סוזה והצוות המקצועי שלו בפלמנגו בנוגע לחיים בברזיל. כידוע, עד היום הישראלי שיחק בחו"ל בפאלרמו, גואנגז'ו ר.פ. וכאמור, באיינדהובן, כך שאם יחתום בבוטאפוגו, זו תהיה הפעם הראשונה שישחק בדרום אמריקה.
בכל מקרה, עדיין לא ברור אם זהבי יקבל את הצעת בוטאפוגו. לפי ההערכות, הברזילאים מבקשים ממנו תשובה בנוגע לכך עם סיום העונה בהולנד. הישראלי בכל מקרה לא יחדש חוזה בקבוצתו הנוכחית, כאשר העונה הוא הבקיע 19 שערים ותרם עוד 10 בישולים ב-44 משחקים.

צפו: נפסל שער של חמד

בנושא אחר, תומר חמד וקבוצתו ווסטרן סידני וונדררס סיימו ב-1:1 מול מקארת’ור במסגרת הליגה האוסטרלית. החלוץ הישראלי עלה לשחק כמחליף בדקה ה-58 במצב של 1:1 ובדקה ה-86 מצא את הרשת במה שאמור היה להיות שער ניצחון, אבל הגול של הישראלי נפסל בטענה לנבדל על ידי ה-VAR. חוסר מזל לסידני שרשמה משחק רביעי ברציפות בליגה ללא ניצחון ונמצאת במקום העשירי (מתוך 12).
ליגיונר אחר, דקל קינן, שיחק לפנות בוקר עם לאס וגאס לייטס שהפסידה 1:0 למונטריי ביי בקליפורניה. הבלם הוותיק פתח בהרכב והשלים 90 דקות כשמי שכבש את שער הניצחון הוא וולמר מרטינס בדקה ה-56.