2 צפייה בגלריה
קרלו אנצ'לוטי
קרלו אנצ'לוטי
קרלו אנצ'לוטי
(רויטרס)
אחרי חמישה ניצחונות ליגה רצופים, זכייה באליפות והעפלה אדירה לגמר ליגת האלופות, ריאל מדריד נעצרה הערב (ראשון) ונכנעה 1:0 ליריבתה העירונית אתלטיקו מדריד בדרבי הגדול של הבירה הספרדית בלה ליגה.
הקולצ’נרוס רשמו את ניצחונם הראשון על הבלאנקוס באצטדיונם הביתי, הוואנדה מטרופוליטנו, ואת הראשון מאז הזכייה בסופר קאפ ב-2018. כמו כן לראשונה מזה למעלה משש שנים אתלטיקו ניצחה את ריאל במשחק ליגה, שכן הפעם האחרונה שזה קרה הייתה ב-27 בפברואר 2016 וגם אז זה נגמר בתוצאה 0:1.
מאמן ריאל מדריד, קרלו אנצ’לוטי אמר בסיום: “זה היה משחק טוב ותחרותי. שיחקנו הרבה יותר טוב במחצית השנייה. לא יכולנו לבקש הרבה יותר מהמשחק הזה שהגיע אחרי שבוע מרגש עבורנו. הייתה אינטנסיביות גבוהה, המשחק לא סיבך לנו את החיים ויכולנו להתכונן טוב יותר למשחקים הבאים. אני אמשיך לבצע רוטציה גם במשחקים הבאים, אנחנו צריכים להגיע לגמר ללא פצועים”.
על המשחק של לונין ומריאנו אמר המאמן: “לונין שיחק טוב מאוד. מריאנו (שלא פתח ברגע האחרון) אמר לי שהוא לא מרגיש טוב, הוא הרגיש אי נוחות בשריר הירך האחורי. לגבי יוביץ’, הוא סבל מדלקת”.
דייגו סימאונה סיפר בסיום: “נותרו עוד שלושה משחקים, כולם יתחרו כדי להגיע למטרה, אבל זה צעד חשוב ומכריע. העתיד? אחרי כל כך הרבה שנים במועדון ברור שהיחסים בין אדם לאדם טובים מאוד, אבל בזה צריך לנצח ולנצח שוב והדבר היחיד שחשוב זה לנצח”.
2 צפייה בגלריה
דייגו סימאונה
דייגו סימאונה
דייגו סימאונה
(רויטרס)