4 צפייה בגלריה
בני לם
בני לם
בני לם
(חגי מיכאלי)
פחות מ-48 שעות לאחר ההפסד הכואב, במכבי נתניה מנסים לשים בצד את אובדן הנקודות מול מכבי תל אביב בשבת, ולהיערך לקראת המשחק החשוב הערב (שלישי, 20:30) מול בני סכנין, בקרב על המקום הרביעי. בינתיים, נראה שבמועדון כבר חושבים על העונה הבאה והודיעו על מימוש האופציות של ארבעה שחקנים: עידו וייר, יובל שדה, בוריס ינו ואבובקאר דומביה.
המאמן בני לם ערך אתמול שיחה קצרה עם שחקניו, כאשר הוא ניסה כלל לא להתעסק בווידאו של ההפסד וכל זאת במטרה לגרום להם להתרכז רק במשחק הגורלי בצמרת. “בואו נשים את הכול בצד, כי הכול מתנקז למשחק הזה”, אמר המאמן לשחקניו”.
מאמן היהלומים שיתף: “זה שהמשחק כבר ביום שלישי עוזר לנו לשכוח מההפסד ולהתרכז בסכנין. כל משחק בפלייאוף העליון הוא קשה וראינו את התוצאות של סכנין. לא הולך להיות קל אבל זה בבית שלנו, עם הקהל שלנו והאדרנלין שלנו. אנחנו צריכים להאמין שאנחנו מנצחים במטרה להגיע למטרה”.
4 צפייה בגלריה
בני לם
בני לם
בני לם
(עמרי שטיין)
המגן השמאלי זלאטן שחוביץ’ הוסיף: “שיחקנו טוב מול מכבי, זה היה משחק של 50-50 ולא ניצחנו. יש לנו עכשיו את משחק העונה, אנחנו מוכנים ואני מאמין שננצח. שני המשחקים הקרובים הם משחקי העונה ונצטרך להיות מרוכזים ולתת הכול למען האוהדים”.
לם גם התעכב על קטע וידאו אחד מהמשחק: שריקת הפנדל שלא נשרקה לקבוצתו והבהיר לשחקנים כי לא יכול להיות שהם לא התווכחו עם החלטת השופט ומלבד עדן קארצב, אף שחקן לא ניסה לעצור את המשחק ולגרום לתשומת הלב של צוות השיפוט.
4 צפייה בגלריה
זלאטן שחוביץ'
זלאטן שחוביץ'
זלאטן שחוביץ'
(רדאד ג'בארה)
"עם כל הכבוד למשחקים מול מכבי חיפה והפועל ב"ש, המשחק מול סכנין הוא הכי חשוב מבין כולם. זה צו 8 לאוהדים והמשחק הכי חשוב שלנו", אמרו במועדון. בפן המקצועי, החלוץ יניב מזרחי צפוי לפתוח בהרכב לאחר תקופה לא קצרה, כאשר הוא יחליף את איגור זלאטנוביץ', שייעדר בגין צבירת כרטיסים צהובים.
מבחינה מקצועית, מלבד הצבתו של יניב מזרחי בחוד ההתקפה, לם צפוי לבצע עוד שני שינויים: בחלק האחורי, כארם ג’אבר יחזור ל-11 לאחר מספר משחקים כשיחליף את שי קונסטנטין ואילו רז שלמה יפתח במרכז ההגנה במקומו של עומרי גאנדלמן. משמעות הדבר, היא שגאנדלמן יוסט לקישור, כשפארפה גויאגון יחזור לעמדתו הטבעית כשחקן כנף, במקומו של אמיר ברקוביץ’ שיירד לספסל המחליפים.
הרכב משוער: דני עמוס, כארם ג’אבר, פלאמן גלאבוב, רז שלמה, זלאטן שחוביץ’, עומרי גאנדלמן, עדן קארצב, אביב אברהם, פארפה גויאגון, פטריק טוומאסי ויניב מזרחי.
4 צפייה בגלריה
יניב מזרחי חוגג
יניב מזרחי חוגג
יניב מזרחי חוגג
(חגי מיכאלי)
בנושא אחר, במועדון הוחלט כי המנהל המקצועי של מחלקת הנוער, סשה פלדמן, ימשיך בתפקידו והוא אף חתם על חוזהו, כאשר במועדון החליטו בנוסף שפלדמן יתעסק רק בנוער ויסיים את תפקידו בקבוצה הבוגרת. לפיכך, בנתניה יחלו לחפש מנהל קבוצה חדש לבוגרת.