1 צפייה בגלריה
שחקני מכבי ת"א באימון
שחקני מכבי ת"א באימון
שחקני מכבי ת"א באימון
(איציק בלניצקי)
מכבי תל אביב תארח הערב (שני, 21:00) את הפועל חיפה במסגרת המחזור האחרון של הבית העליון ושל העונה הסדירה בליגת העל. הצהובים של אבי אבן מגיעים לאחר הניצחון הדחוק על הפועל גליל עליון במחזור הקודם וכשהמקום הראשון בטבלה נמצא על הכף.
אלופת המדינה מכוונת למקום הראשון בטבלה כפי שהבהירו לפני המשחק מול הפועל גליל עליון וגם לאחריו, ולשם כך הצהובים יהיו חייבים לנצח את הפועל חיפה, אותה כבר ניצחו פעמיים העונה.
מכבי תל אביב בחרה שלא לרשום למשחק הקרוב את קיירי תומאס, ג׳יילן ריינולדס ואת אנג׳לו קלויארו. מבחינה סטטיסטית הצהובים קולעים העונה בממוצע 9.1 נקודות יותר מחניכיו של אלעד חסין כאשר גם אחוזי הקליעה מכל הטווחים טובים יותר. בנוסף, אלופת המדינה מוסרת יותר, חוסמת יותר ומאבדת פחות.
קבוצתו של חסין מגיעה למפגש כאשר יריבתה ברבע גמר הפלייאוף, בני הרצליה, נקבעה כבר אמש וכשהמשחק עבורה הוא לפרוטוקול בלבד. אגב, למפגש הערב הקבוצה האדומה מהכרמל בחרה לרשום את ג׳יימס אניס במקומו של סקוטי ג׳יימס.
המשחק בין הקבוצות יהיה ה-78 במספר כאשר מכבי תל אביב ניצחה ב-70 משחקים עד כה, וזאת כאשר רצף הניצחונות של אלופת המדינה על הפועל חיפה במסגרת העונה הסדירה עומד על 49. קבוצתו של אבן תחפש סוויפ עונתי על קבוצתו של חסין לאחר שניצחה את שני המפגשים הקודמים: 84:59 בראשון ו-92:75 בשני.
בתוך כך, במסגרת מיזם "זמן מגרש" של מנהלת הליגה ומפעל הפיס, יתארחו במשחק בין מכבי ת"א להפועל חיפה כ-250 ילדים וילדות מאליכין, אפרת, גוש עציון, יקנעם עילית ופנימיית תלפיות מחדרה.