1 צפייה בגלריה
אל הורפורד
אל הורפורד
אל הורפורד
(רויטרס)
סדרת חצי גמר המזרח בין מילווקי לבוסטון ממשיכה לענות על כל הציפיות והלילה (בין שני לשלישי), הסלטיקס ניצחו בחוץ והשוו ל-2:2. הסנטר הוותיק אל הורפורד קלע 30 נקודות וגם ג’ייסון טייטום רשם 30 נקודות אישיות לצד 13 ריבאונדים בדרך ל-108:116 במשחק הרביעי בסדרה. המשחק הבא ישוחק בבוסטון.
ההצטיינות של שני השחקנים שהובילו את הסלטיקס באה לכדי שיאה ברבע האחרון, שם הורפורד קלע 16 נקודות מתוך ה-30 שלו, בעוד טייטום קלע 12. הרבע האחרון הסתיים בניצחון 28:43 של האורחים ובסיומו הסנטר בן ה-35 רשם את שיא הקריירה שלו למשחק פלייאוף. מרכוס סמארט עם 18 נקודות ו-8 אסיסטים וג’יילן בראון עם 18 נקודות גם כן, סייעו בנוסף לקבוצה לנצח.
יאניס אנטטוקומפו הוביל מנגד את מילווקי עם 34 נקודות, 18 ריבאונדים ו-5 אסיסטים. ברוק לופז בלט אחריו עם 17, וג’רו הולידיי הוסיף 16 לצד 9 אסיסטים. הבאקס שיחקו משחק שביעי ברציפות ללא כריס מידלטון הפצוע בברכו. גרייסון אלן נשאר בחמישייה כתוצאה מכך אך תרם 7 נקודות בלבד.

גולדן סטייט עלתה ל-1:3

במשחק שבו הכל הלך לה קשה ולא מבריק בלשון המעטה, גולדן סטייט הצליחה לנצח בשניות הסיום 98:101 ועלתה ליתרון 1:3 בסדרה על ממפיס. הגריזליס הגיעו ללא ג’ה מוראנט הפצוע בברכו ולמרות זאת, הצליחו להוביל בשלבים ארוכים מאוד של המפגש, הרבה בזכות ג’ארן ג’קסון שהציג הגנה משובחת ועצר כמעט כל מי שניסה לקלוע מולו.
ממפיס נכנסה ביתרון של תשע נקודות לרבע האחרון, אך שם הווריירס הצליחו להתאפס על עצמם, ודרך הגנה טובה וזריקות שנכנסו בצד השני, לאט לאט נגסו בהפרש ובסוף השיגו את המהפך לקראת סיום ההתמודדות. סטף קרי הצטיין עם 32 נקודות, כאשר הוא קולע 4 מ-14 מחוץ לקשת, לא נתון מלהיב במיוחד, אך זה כן הספיק לו להפוך לראשון עם 500 שלשות בפלייאוף.
שניות הסיום של המשחק היו מותחות אך ממפיס לא הצליחה להשוות ובצד השני שלחה שוב ושוב את קרי לקו, והוא לא החמיץ מהעונשין. אנדרו וויגינס הוסיף 17, קליי תומפסון וג’ורדן פול 14 כ”א וכעת לגולדן סטייט חסר ניצחון אחד והיא בגמר המערב. ממפיס קיבלה 21 נקודות מג’קסון, 19 מטייוס ג’ונס ו-17 מקייל אנדרסון. בלי מוראנט, כפי שכולם מעריכים, היא כנראה תיפרד בקרוב מאוד מהפלייאוף.