1 צפייה בגלריה
שחקני ברצלונה בחימום
שחקני ברצלונה בחימום
שחקני ברצלונה בחימום
(רויטרס)
כשנותרו עוד שלושה מחזורים לסוף העונה, ברצלונה תנסה להבטיח את המקום השני בטבלה כאשר הערב (שלישי, 22:30) היא תארח בקאמפ נואו את סלטה ויגו למפגש חשוב אחרי שני ניצחונות ליגה רצופים כשבמקביל סביליה השלישית מגמגמת (שתי תוצאות תיקו). המשחק, כמו כל משחקי הליגה הספרדית, ישודר בערוץ ONE למנויי HOT, מנויי yes, סלקום TV ופרטנר TV.
צ’אבי בחר בהרכב משונה למדי בכל הקשור לחלק ההתקפי, כאשר אוסמן דמבלה, ממפיס דפאיי, פראן טורס ופייר אמריק אובמיאנג עלו כולם ב-11. מדובר בשחקני התקפה, אך לא מן הנמנע שאחד מהם יתופקד כקשר, או לחילופין שנראה הרכב משונה ביותר ומערך של 4:2:4. התשובות בקרוב.
הרכב ברצלונה: מארק-אנדרה טר שטגן, דני אלבס, רונאלד אראוחו, אריק גארסיה, ג’ורדי אלבה, פרנקי דה יונג, גאבי, אוסמן דמבלה, פראן טורס, ממפיס דפאיי ופייר אמריק אובמיאנג.
בזמן שברצלונה מנסה להחתים את רוברט לבנדובסקי, צ’אבי סימן עוד מטרה לקיץ: רכש של בלם בכיר. לפי דיווח בעיתון ‘אס’ המדרידאי, הקטלונים יצרו קשר עם ז’ול קונדה ועם סביליה בנוגע לאפשרות שיירכש ואחת האפשרויות היא ששחקנים ייכללו בעסקה שכזו, מה שיפחית את מחירה. הצרפתי מוכן להגיע לקאמפ נואו ושכרו לא אמור להוות בעיה.
ומה עם פיליפה קוטיניו? כשחתם בברצלונה בינואר 2018 עבור סכום המוערך ב-160 מיליון אירו, זו הייתה אמורה להיות העסקה הנוצצת של הקטלונים בעידן שאחרי ניימאר. אולם, בפועל זה היה רחוק מהמציאות והברזילאי התקשה למצוא את מקומו. העונה הוא הושאל לאסטון וילה ופרח מחדש תחת סטיבן ג’רארד, שלפי הפרסומים האחרונים דרש בעצמו לרכוש את השחקן בתום העונה.
לפי ה’מונדו דפורטיבו’, אגדת ליברפול מרוצה מקוטיניו ובשל כך ברצלונה עשויה להוריד משמעותית בדרישתה. בחוזה שנחתם, וילה יכולה בסיום העונה לרכוש את השחקן בעבור 40 מיליון אירו, אך כעת על פי הדיווחים בארסה צפויה לדרוש סכום שבין 15-20 מיליון אירו בלבד, על מנת להיפרד מהמשכורת של השחקן. “אנחנו רוצים את קוטיניו כאן”, אמר עליו ג’רארד השבוע, ונראה שז’ואן לאפורטה עשה הנחה.
בתוך כך, בקטלוניה ממשיכים לעסוק בעידן שאחרי סרחיו בוסקטס, לאחר שצ’אבי בעצמו אמר במסיבת העיתונאים כי “אין לו תחליף, אנחנו צריכים להתחזק בעמדה הזו”. על פי ה’ספורט’, יש שלושה מועמדים שסומנו: מרטין סובימנדי מריאל סוסיאדד (סעיף שחרור של 60 מיליון אירו), אורליאן צ’ואנמי ממונאקו (עלות מוערכת של 60 מיליון אירו) ורובן נבס מוולבס (60 מיליון).
עוד נטען כי צ’אבי סימן את הקשר האחורי הקטלוני מארק רוקה, שמשחק בבאיירן מינכן, ובבארסה מאמינים כי הוא יימכר בעבור 10-15 מיליון אירו.
ניתן להאזין לפרק גם דרך אפליקציית Spotify ואפליקציות הפודקאסטים של אפל ושל גוגל.