2 צפייה בגלריה
שחקני הפועל חיפה מאוכזבים
שחקני הפועל חיפה מאוכזבים
שחקני הפועל חיפה מאוכזבים
(חגי מיכאלי)
בזמן שהפועל חיפה ממשיכה ביכולת הרעה שלה ושוב איבדה נקודות, כאשר אתמול (שני) ספגה 2:1 ממ.ס אשדוד, יואב כץ מתכנן את העונה הבאה. הבעלים עוסק בשאלה מי ימונה למאמן הקבוצה וממשיך ממקום מושבו בארצות הברית לנהל שיחות עם מספר מועמדים, בראשם סלובודן דראפיץ' ומרקו בלבול שממשיכים להתעקש על אנשי הצוות שיעבדו איתם ללא קשר לצוות הקיים שאמור להמשיך.
במקביל לכל זה, שחקנים רבים בהפועל חיפה לא יודעים מה יעלה בגורלם בעונה הבאה. זה מתחיל בשלושת הבלמים: אנתוני, ניסו קפילוטו ובן והבה שמסיים חוזה. לגבי אנתוני, יש עדיין התלבטות האם לממש את האופציה, אבל הכיוון חיובי. גם המגן נעם כהן שכרטיס השחקן שלו שייך למכבי ת"א, כמו גם הקפטן דור מלול, מסיימים חוזה.
היחיד מבין שחקני ההגנה שממשיך בוודאות הוא דודי טוויטו שהאופציה עליו מומשה באופן אוטומטי. בקישור התמונה לא שונה. לירן סרדל שמתאושש מפציעה ארוכה מסיים חוזה. אותם הדברים אמורים לגבי גל אראל שסביר להניח שיזכה לחוזה חדש. גיא משפתי מסיים גם הוא חוזה כמו גם סער פדידה. סאקו טורה יעזוב וגם הרכש של ינואר האחרון, מתיאה ליואיץ', מסיים את ההתקשרות וספק גדול אם הקבוצה תממש את האופציה עליו.
2 צפייה בגלריה
סאן מנחם מול סאקו טורה
סאן מנחם מול סאקו טורה
סאן מנחם מול סאקו טורה
(עמרי שטיין)
בחלק הקדמי נס זמיר מסיים חוזה ולא יודע מה יעלה בגורלו, כמו גם אלן אוז'בולט שמחכה לשמוע מיואב כץ האם החוזה עליו מומש והפועל חיפה תשלם עבורו דמי העברה של 200 אלף אירו.
בהפועל חיפה מודים שמדובר בלא מעט חוסר ודאות לגבי עתיד חלק גדול מהשחקנים ורק מינוי מהיר של מאמן יכול לפזר מעט את הערפל ולהתחיל את ההכנות לעונה הבאה. “יש למי שיגיע הרבה מאוד עבודה לעשות. בלי חריש עמוק בסגל ושינויים אמיתיים לא נצליח להגיע לשום מקום”, אמרו בקבוצה.