3 צפייה בגלריה
מחמוד ג'אבר
מחמוד ג'אבר
מחמוד ג'אבר
(עמרי שטיין)
מכבי חיפה עברה ימים לא שקטים. אחרי ההפסד להפועל באר שבע, השחקנים ספגו ביקורת נוקבת, ולא בפעם הראשונה, מהבוס יעקב שחר והמאמן ברק בכר, ואף גילו כי עומר אצילי ומוחמד אבו פאני יעמדו לדין בעקבות אירועי טרנר. הירוקים יצטרכו להניח בצד את כל אלו ולהתרכז במשימה הגדולה הערב (שלישי, 20:30) באצטדיון סמי עופר: לנצח את מכבי תל אביב ולזכות רשמית באליפות.
הרכב מכבי חיפה: רועי משפתי, סאן מנחם, שון גולדברג, בוגדאן פלאניץ’, חוסה רודריגס, נטע לביא, מחמוד ג’אבר, צ’ירון שרי, דולב חזיזה, דין דוד ועומר אצילי.
הרכב מכבי ת”א: דניאל פרץ, אנדרה ז’ראלדש, אנריק סבוריט, מתן בלטקסה, עידן נחמיאס, אייל גולסה, ברנדלי קוואס, עדן שמיר, גבי קניקובסקי, אילון אלמוג וסטיפה פריצה.
אוסקר גלוך נכלל גם הוא בסגל של הצהובים, כאשר אוראל באיה הצעיר (שחקן כנף, שנתון 2004) נכלל אף הוא אצל מלאדן קרסטאיץ’. המאמן הפתיע כאשר לא הכליל את החלוץ ג’ורג’ה יובאנוביץ’ בהרכב והותיר אותו על הספסל בלבד. ספסרים מחוץ לסמי עופר מוכרים כרטיסים למשחק ב-600 ש”ח.
מכבי חיפה תעמדו למבחן הכי גדול שלה בעונה הנוכחית, כאשר תארח את היריבה המושבעת שלה במשחק שניצחון בו יסדר את התואר השני ברציפות. “מדובר במשחק של עונה שלמה, בבית שלנו לעיני הקהל. אין ראוי ויפה יותר מכך שנשים חותמת על האליפות בבית שלנו בדיוק כמו שעשינו בעונה הקודמת”, אמרו בקבוצה.
3 צפייה בגלריה
רועי משפתי
רועי משפתי
רועי משפתי
(עמרי שטיין)
3 צפייה בגלריה
ברק בכר
ברק בכר
ברק בכר
(עמרי שטיין)
במקביל לצד המקצועי, יש גם דריכות לקראת ארגון המשחק והרצון של המשטרה וכוחות האבטחה לעבור אותו בשלום. מעבר לרשת ההפרדה ביציע הדרומי בין שני הקהלים, זה של חיפה וזה של מכבי ת"א, הרצון הוא שמחוץ לאצטדיון לא יהיו מקרים של חיכוך בין הקהלים לא לפני ולא אחרי המשחק. מחוץ למגרש יהיה בידוק קפדני של המשטרה לנכנסים. בחיפה התריעו יותר מפעם אחת שהסמיכות בין יושבי היציע הדרומי עלול להביא לבלאגן ולכן יש רצון לשמור על הסדר.
ניתן להאזין לפרק גם דרך אפליקציית Spotify ואפליקציות הפודקאסטים של אפל ושל גוגל.