3 צפייה בגלריה
ארלינג הולאנד
ארלינג הולאנד
ארלינג הולאנד
(רויטרס)
בצל המעבר של ארלינג הולאנד למנצ’סטר סיטי, שהפך לרשמי, בתקשורת הספרדית הסבירו את הסיבה בגינה הכוכב הנורבגי לא הגיע בסופו של דבר לאלופת ספרד הטרייה, ריאל מדריד, שרדפה אחריו במשך תקופה ארוכה ואף הייתה המועמדת העדיפה עליו.
לאחר שהיה קרוב מספר פעמים לחתימה בשורות הבלאנקוס, המשא ומתן בין שחקן דורטמונד לנשיא הקבוצה ממדריד, פלורנטינו פרס, לא הבשיל בשל הדרישה של סוכנו המנוח של השחקן, מינו ראיולה ז”ל, להכניס סעיף שחרור בחוזה עונתו השנייה העומד על 150 מיליון אירו.
מטרת המהלך של השחקן וסוכנו היא המחשבה העתידית, שאם הולאנד לא ישתלב בקבוצה בצורה טובה, הוא יוכל לעזוב את המועדון בקלות ובמחיר זול יחסית, שכן סכום כזה לשחקן בסדר גודל כזה, זה נתון בר השגה עבור קבוצות רבות. פרס סירב בתוקף למהלך, מכיוון שהבין שהוא לא יוכל לעשות השקעה כל כך יקרה בשחקן שיוכל לעזוב את המועדון בצורה כל כך זולה.
3 צפייה בגלריה
פלורנטינו פרס
פלורנטינו פרס
פלורנטינו פרס
(רויטרס)
‘סר’ הספרדי הביא לדוגמה את סעיף השחרור שנחתם עם השחקן אדר מיליטאו, העומד על לא פחות ממיליארד אירו, אשר מביע את עמדת המועדון במקרים שכאלה. ריאל מדריד אוהבת שהשחקנים שלה קשורים אליה היטב, ואם מועדונים אחרים חפצים באחד משחקניהם, עליהם לנהל מו”מ, מכיוון שהסעיפים שלהם אינם סבירים. הדרישה של ראיולה, מבחינתה של מדריד, לעולם לא הייתה אופציה.
בנוסף לכל זה, הבלאנקוס לא היו יכולים להבטיח להולאנד מקום מרכזי בקבוצה, והוא חשש מכושרו המצוין של קארים בנזמה, בנוסף להגעתו המסתמנת של קיליאן אמבפה, והבין שלא יהיה לו בהכרח מקום קבוע בהרכב. להולאנד לא הייתה בעיה לשחק עם אמבפה באותה קבוצה, הוא פשוט חשש שלא ישחק, וזה עוד פקטור שגרם בסופו של דבר לביטולה של העסקה.
3 צפייה בגלריה
ארלינג הולאנד וקיליאן אמבפה
ארלינג הולאנד וקיליאן אמבפה
ארלינג הולאנד וקיליאן אמבפה
(רויטרס)