6 צפייה בגלריה
מרוואן קבהא
מרוואן קבהא
מרוואן קבהא
(חגי מיכאלי)
מכבי נתניה גברה הערב (שלישי) 0:3 על בני סכנין ועלתה על חשבונה למקום הרביעי המוביל להעפלה למפעל אירופי. המשחק אופיין בלא מעט עצבים מצד שחקני שתי הקבוצות, ואלו באו לידי ביטוי בעימותים במחצית ובסיום והאשמות הדדיות קשות מצד אנשי שני המועדונים.
בנתניה טוענים כי השחקנים לא היו מעורבים בעימות במחצית, שלטענתם נגרם עקב יריקות של חברי הנהלת סכנין על האוהדים בצהוב-שחור ממש לאחר השריקה שהורידה את שחקני שתי הקבוצות לחדרי ההלבשה. עוד לפני הירידה להפסקה, הרוחות התחממו גם ביציעים, כשאוהדי סכנין פצחו בשירת “כהנא מת” ואלו של נתניה הגיבו בשירת ההמנון. בנוסף, האוהדים הצהובים קיללו את בירם כיאל וח”כ אחמד טיבי.
בסיום המשחק טענו היהלומים כי שניים מאנשיהם נפגעו פיזית בעימותים עם אנשי סכנין, בעוד שבצד השני מרוואן קבהא הנסער טען כי הותקף על ידי איש אבטחה לאחר שלטענתו ניסה להרחיק את אחד מאנשי המועדון מהעימותים.
6 צפייה בגלריה
בירם כיאל סותם את האוזניים
בירם כיאל סותם את האוזניים
בירם כיאל סותם את האוזניים
(חגי מיכאלי)

לם: “לא רוצה שהעונה תיגמר”, סילבס: “זה לא נגמר”

מאמנה של מכבי נתניה, בני לם, אמר בסיום המשחק: “גם אני לא זוכר מתי מכבי נתניה כבשה שלוש שלישיות בתקופה כל כך קצר. זה היה ‘משחק חפירות’, עם המון עצבים ולחץ אבל הגול של טוואמסי שבר את הכל והוריד אותנו פחות לחוצים למחצית. אמרתי לשחקנים שאנחנו קבוצה טובה יותר ושהם צריכים להירגע ולא להיות בלחץ, וזה אכן מה שקרה. יש לי פה קבוצה של שחקנים גברים, קבוצה ניידת של שחקנים שרצים ועובדים קשה לצד הקהל דוחף. נותרו שני משחקים לסיום העונה ואני פשוט לא רוצה שזה ייגמר. אני חושב שהמשחק היה בשעה קצת מאוחרת, ואם הוא היה בשעה 19:00 היו מגיעים עוד 2000 ילדים”.
6 צפייה בגלריה
בני לם חוגג עם שחקניו
בני לם חוגג עם שחקניו
בני לם חוגג עם שחקניו
(חגי מיכאלי)
על המשחק הקרוב מול הפועל ת”א: “אמרתי לשחקנים שכל המדינה אומרת שמגיע לנו מקום רביעי, אך אני לא מכיר דבר כזה מגיע, אני מכיר דבר כזה לקחת. אמרתי להם לשחק כאילו זה המשחק האחרון שקובע מי תהיה באירופה, שזה או אנחנו או סכנין. אך אחרי שריקת הסיום ווידאתי שהם מבינים שזה לא האחרון ושמצפה לנו משחק קשה מול הפועל ת”א כבר במחזור הקרוב. נתניה מתקשה כבר שלוש שנים לנצח את הפועל ת”א ואני מקווה שנצליח לשבור את זה. עכשיו נלך לנוח ולמשחק נגיע מוכנים ועם דחיפת הקהל”.
אמיר ברקוביץ’, שכבש את שער הבכורה שלו במכבי נתניה: “היו חגיגות בחדר ההלבשה, אך זה עדיין לא נגמר ואנחנו צריכים את הקהל איתנו, יש עוד מטרות חשובות לפנינו. התגעגעתי לתחושה הזאת של להבקיע שער, ואני שמח שכבשתי ועזרתי לקבוצה שלי לנצח. אני מודה לצוות המקצועי על האמון שנותנים בי, מנסה תמיד להיות חיובי ולתת את הכל בכל דקה על המגרש”.
6 צפייה בגלריה
אמיר ברקוביץ' חוגג
אמיר ברקוביץ' חוגג
אמיר ברקוביץ' חוגג
(חגי מיכאלי)
מאמנה של בני סכנין, חיים סילבס, אמר בסיום המשחק: “הפסדנו לקבוצה מצוינת, ובצדק. המשחק הזה יכול היה ללכת לכאן או לכאן, וידענו שבמשחק הזה תהיה משמעות גדולה למי שתעלה ראשונה ליתרון. דקה לפני שער היתרון שלהם הגענו למצב של שער בטוח ולא הצלחנו להבקיע, אני מניח שאם היינו מובילים היה לנו הרבה יותר קל. לאחר השער שספגנו נתנו לנתניה באופן טבעי יותר שטחים, והיא קבוצה שיודעת לנצל את הדברים הללו. לכן היה לה יותר נוח במחצית השנייה, היא עקצה אותנו במתפרצות ובהחלט יכולנו לספוג עוד. אני גאה בשחקנים שלי על הפייט שהם נתנו. יש בנו אמונה שאנחנו עדיין מסוגלים להעפיל לאירופה. נאושש את השחקנים ונמשיך במלחמה. יש לי שחקנים ווינרים וזה לא נגמר עד שזה לא נגמר”.
6 צפייה בגלריה
חיים סילבס
חיים סילבס
חיים סילבס
(חגי מיכאלי)
על האווירה המתוחה שהייתה במהלך המשחק: “אמוציות זה חלק מהמשחק. מאחורי האזור הטכני של הצוות המקצועי שלנו יש קהל, אז באופן טבעי יש קצת דיבורים, זה דברים שקורים בכל מגרש. יש משחקים בהם זה מתלקח יותר ויש משחקים שפחות. זה לא השפיע על המגרש, נתניה ניצחה כי היא הייתה טובה יותר, הגיעה טרייה יותר והגול שהיא כבשה רגע לפני המחצית סידר לה את המשחק מבחינה מנטלית ואסטרטגית”.
קפטן בני סכנין, בירם כיאל: “במחצית הראשונה הכל עבד טוב, הצלחנו להגיע להזדמנויות טובות אך ספגנו ממצב נייח. אמנם מצבים נייחים זה חלק מהמשחק, אבל זה שבר אותנו רגע לפני הירידה למחצית ולא הצלחנו להתאושש מזה במחצית השנייה. יכול מאוד להיות שהשיפוט היה מגמתי לאורך המשחק כנגדנו, ואולי אפילו לאורך כל העונה. הפסדנו לקבוצה שעשתה עונה טובה ומגיעה לה כל הכבוד, אבל לנו יש את המטרות שלנו ונעשה הכל כדי להשיג אותן. ואנחנו גאים במה שעשינו עד כה העונה, הצלחנו לסחוף את המועדון קדימה ולהעפיל לפלייאוף העליון. הפלייאוף הוא לא קל ואני גאה בכל שחקן ושחקן”.
6 צפייה בגלריה
בירם כיאל
בירם כיאל
בירם כיאל
(חגי מיכאלי)